Hvornår fortalte I om jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.284 visninger
21 svar
1 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er i dag 4+0, og vil høre hvornår I fortalte jeres forældre, søskende og resten, at I var gravide? 

Tror vi er lidt uenige herhjemme 

Jeg vil fortælle vores forældre det snart samt søskende, men vente med resten til efter uge 12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Amandasmor

da vi fandt ud af at vi ventede os..
der fortalte vi det til ungerne.. og efter vi havde vært til første scanning der fortalte vi det til voers forældre..

Anmeld

14. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej

Jeg er i dag 4+0, og vil høre hvornår I fortalte jeres forældre, søskende og resten, at I var gravide? 

Jeg vil fortælle vores forældre det snart samt søskende, men vente med resten til efter uge 12

Jeg fortalte min mor og søster det samme dag jeg testede positivt  Min chef fik besked da jeg var ca. 6 uger henne pga. jeg skal til en del undersøgelser i tide og utide da jeg har sukkersyge - mine tætteste kollegaer fik besked et par dage efter, hvis jeg skulle gå hen og blive dårlig, og hvad de evt. skulle gøre i tilfælde af at jeg får for lavt blodsukker og falder om. 

I mandags fik resten af overdenen besked efter NF-scanningen 

Anmeld

14. marts 2013

LR85

Anonym skriver:

Hej

Fortalte det til de nærmeste, da jeg fandt ud af det. 

Og til de andre, efter uge 12

Anmeld

14. marts 2013

Monski

Anonym skriver:

Hej

Vi fortalte det til stort set alle da jeg var omkring 5+0 ..
Mistede i weekenden, der var jeg 8+0 og det var virkelig hårdt at skulle fortælle alle om det

Så jeg synes i skal vente

Anmeld

14. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hej

Den dag jeg testede positiv. Har aldrig helt forstået det med at "skjule" sin graviditet. Hvis jeg tabte barnet, og det gjorde jeg i første graviditet, så er det da rart, at man kan dele sin sorg med venner og familie.

Anmeld

14. marts 2013

mkj

Jeg var så en af dem der først fortalte det efter nakkefoldsscanningen i uge 12.

Jeg tror  det er meget individuelt hvad man har lyst til. Personligt havde jeg det godt med at vente til alting var lidt mere sikkert.

Selvfølgelig er man super glade, men det delte jeg med manden det første stykke tid.

Brug jeres mavefornemmelse.. og tillykke med graviditeten.

Anmeld

14. marts 2013

MaleneJensen

Anonym skriver:

Hej

første gang da jeg var omkring 4 uger henne pga der var lidt problemer så var familien klar over det og her anden gang ca 6 uger henne men det var også fordi jeg ikke kunne skjule det pga kvalme og opkast :/

Anmeld

14. marts 2013

Victoria2013

Jeg ville gerne fortælle det til alt og alle med det samme, men kæresten ville hellere vente til jeg var lidt længere i graviditeten og var urokkelig... så vi ventede

Vi fortalte det til vores familier i uge 11 og offentliggjorde det stille og roligt for nære venner i de næste par uger og tilsidst offentliggjort på FB

Anmeld

14. marts 2013

Juliekp

Fortalte min mor det i 6 uge da jeg testede positivt, det røg på facebook efter nf skanning og min far fik det først afvide omkring uge 20  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.