piadas skriver:
Fedt! Det er da et dejligt sted, I bor. Alting lige ved hånden!
Hvordan klarer I den med transport, når hun skal i skole?
Uh, det kunne da være hyggeligt - lige bortset fra at jeg ikke kan lide kaffe
(medmindre det er irsk, og det er jeg ikke sikker på, at Mikkel synes, vi skal have
).
Jeg har voldsomt travlt lige nu med Serdars nye pizzabiks, men måske tager jeg dig på ordet, når der lige er kommet lidt luft igen.
Ork, jeg drikker heller ikke kaffe, men gerne kakao med kage til! Sig til når der kommer luft i dagsordenen igen! Så er jeg klar!
Mht transport, så har vi jo fortsat to biler
Min er købt og betalt, så det giver ligesom ikke god mening at sælge den, når vores udgifter til den er meget begrænsede. Det er en lille 107'er, så den er ret billig i drift. Så derfor kører jeg Aalborg tyndt hver dag, til trods for at jeg arbejder 5 min. væk på gåben. Minimum 1 times transport om dagen bliver det til
Det bliver heldigvis bedre, når Richard stopper i DP (Der ligger ude ved kridtgraven). Så kan Mikkel aflevere Kirstine om morgenen i skolen, og Richard og jeg kan lige gå ned i børnehaven (Han skal 7-9-13 gå i den Musikalske Børnehave der ligger ud til slotsparken, hvor jeg arbejder på slottet!, vi får besked 1. maj om der er plads eller ej
). Kirstine vil også gerne cykle, så det kan hun muligvis få lov til næste år. (Hun kan cykle op ad Dannebrogsgade, under "banegården" og igennem parkerne op til skolen, så skal hun blot trække cyklen på fodgængerfeltet i krydset ved Kong Christiansvej/Vesterbro). Vi får se!
MEN: "kaffe" Pia! Sig til! Jeg er også den glade giver i den nye hybel, så kan ungerne lege?
Anmeld