tråd ang tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange sæt sommertøj behøver et barn på 5-6 år

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.114 visninger
12 svar
12 synes godt om
14. marts 2013

helle85

mig og min venninde har snakket om hvor mange sæt sommer tøj et barn på 5 og 6 år har brug for

så her kommer der en afstemning omkring et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

helle85

opper den lige i håb om at der kommer nogen flere og stemmer

Anmeld

15. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Til mine børn plejer jeg at købe 6 sæt sommertøj.
Men kommer slf an på hvor tit man vasker og om man Teheran sydpå.
Vi er ikke til at rejse så hvordan ferie bruger vi helst hjemme i haven eller i sommerhus, enestående ture. Derfor kun 6 sæt. Og så elsker de bare kun at have undertøj på.

Anmeld

15. marts 2013

serinasmor

Jeg ville købe 7 sæt (ca) ... for jeg ved at jeg helst kun vasker 1 gang om ugen

Anmeld

15. marts 2013

DitteFisk

Er ikke helt klar over hvor mange sæt jeg får købt ind som sådan, men synes jeg plejer at have ca 1 til hver dag i ugen, så har stemt 7. 

Anmeld

15. marts 2013

Valle81

Det kan jeg ikke svare på:0)

Jeg køber ikke decideret sæt. køber måske et par shorts, et par kjoler og en nederdel og så har hun masser af t-shirts og cardigans, leggins med videre, som jo bare sættes sammen på kryds og tværs.

Anmeld

15. marts 2013

helle85

hannetheis skriver:

Til mine børn plejer jeg at købe 6 sæt sommertøj.
Men kommer slf an på hvor tit man vasker og om man Teheran sydpå.
Vi er ikke til at rejse så hvordan ferie bruger vi helst hjemme i haven eller i sommerhus, enestående ture. Derfor kun 6 sæt. Og så elsker de bare kun at have undertøj på.

okay har lige kigget min datters tøj skab igennem og hun har 9 kjoler og et par knickers og min dreng skal have noget mere nå han kun har 2-3 sæt endnu

vi tager heller ikke på ferie.

jeg stå bare og gerne vil prøve at spare så vi kan lave noget til sommer, uden at skal vende hver en krone, men jeg kan også godt li at købe tøj til min datter

så nå der er mange der mener at man kun behøves 7 sæt så må jeg heller spare lidt i stedet for

Anmeld

15. marts 2013

helle85

serinasmor skriver:

Jeg ville købe 7 sæt (ca) ... for jeg ved at jeg helst kun vasker 1 gang om ugen

så nøjes jeg nok med de 9 kjoler, 1 par knickers og tshirts hun har, jeg stå bare og gerne vil prøve at spare så vi kan lave noget til sommer, uden at skal vende hver en krone, men jeg kan også godt li at købe tøj til min datter

Anmeld

15. marts 2013

helle85

Gigl skriver:

Er ikke helt klar over hvor mange sæt jeg får købt ind som sådan, men synes jeg plejer at have ca 1 til hver dag i ugen, så har stemt 7. 

jeg ved godt man ikke kan se det sådan helt nøjagtig

min veninde mente bare at min datter havde nok tøj fordi hun har 9 kjoler og 1 par knickers og en el t-shirts og jeg stå bare og gerne vil prøve at spare, så vi kan lave noget til sommer, uden at skal vende hver en krone, men jeg kan også godt li at købe tøj til min datter

så nå der er mange der mener at man kun behøves 7 sæt så må jeg heller spare lidt i stedet for

Anmeld

15. marts 2013

helle85

Valle81 skriver:

Det kan jeg ikke svare på:0)

Jeg køber ikke decideret sæt. køber måske et par shorts, et par kjoler og en nederdel og så har hun masser af t-shirts og cardigans, leggins med videre, som jo bare sættes sammen på kryds og tværs.

jeg ved godt man ikke kan svare helt nøjagtig på det min datter har også en del t-shirts og strømpebukser lidt leggings osv men jeg tænker mere på feks at hun har 9 kjoler og et på knickers

og da jeg gerne vil prøve at spare, så vi kan lave noget til sommer, uden at skal vende hver en krone,ville jeg lige høre jer andre da min veninde mente det var nok da jeg også godt kan li at købe tøj til min datter

men nå der er flest der mener at man kun behøves 7 sæt så må jeg heller spare lidt i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.