At købe flyverdragt forud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

LinLin

Jeg køber forud
Adam har en reima str 92 i år (han er lige blevet 2 1/2 år - sidste år havde han str 80 (også købt forud året før ) den passede fint hele vinteren, selvom han var halvandet da vinteren sluttede...
I år har jeg til næste vinter købt en hummel str 104, da jeg syntes den så lidt mindre ud i str. Ellers havde jeg købt 98 i reima.

Jeg har bare tjekket om der er ca 10 cm at vokse i - og ellers må jeg jo baresælge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

bøllen

Janne T. skriver:

Er der nogen af jer der gør det? Der er jo mange penge at spare lige nu, men det er jo også et sats hvad angår størrelse! Jeg aner ikke, om jeg skal købe 92 eller 98, hvis jeg skal købe forud.

Rose bruger 86/92 lige nu, hun er 17 måneder gammel. Lige over 11 kilo og 86-87 cm lang.. Til næste vinter er hun lige over 2 år. Ville i så købe 92, eller ville i op i en 98? Hvad er jeres erfaringer fra jeres børn størrelsesmæssigt? (altså hvad brugte de da de var 2 år?)

Og hvilke mærker anbefaler i at gå efter? Rose har haft brugt flyverdragt i år, så det er lidt en ny verden Og måske hvis nogen af dem er store/små i størrelsen.

Køber altid forud. Og flyverdragt og vinterjakke er i hus til næste år

ville nok købe 98 så der er lidt og vokse af

Anmeld

14. marts 2013

Clisolka

Jeg købte en str. 92 til Bella til denne vinter - og den passer hende perfekt. Den var lidt for stor i starten, men da brugte vi hendes flyverdragt fra sidste år. 

Jeg købte hendes på tilbud i sommers i str. 92 - hun er 2,4 år nu 

Anmeld

14. marts 2013

mth1987

Jeg har købt en til min datter til næste vinter der vil hun være 3 år pt bruger hun 92/98 og har købt str 104 

hun vokser ret langsomt så burde være en fin str. Jeg har købt en i Sverige da deres vintertøj bare er en helt anden kvalitet end her hjemme. De er såååå lækre. Der ka selvfølgelig også fåes god kvalitet herhjemme.

Anmeld

14. marts 2013

Nemesis

Sara er 3 år og har en didrikson str. 90, den passer hende perfekt. didrikson er i øvrigt helt uopslidelige, selv om der kælkes på rumpen ned af en mudderbakke.

Til næste år har jeg købt en tth str. 104, som jeg fandt på tilbud til 200 kr.

Jeg har også været fint tilfreds med Hulabalu, men den holder kun en sæson.

Jeg ville købe str.98.

Anmeld

15. marts 2013

TrineMine86

Janne T. skriver:

Er der nogen af jer der gør det? Der er jo mange penge at spare lige nu, men det er jo også et sats hvad angår størrelse! Jeg aner ikke, om jeg skal købe 92 eller 98, hvis jeg skal købe forud.

Rose bruger 86/92 lige nu, hun er 17 måneder gammel. Lige over 11 kilo og 86-87 cm lang.. Til næste vinter er hun lige over 2 år. Ville i så købe 92, eller ville i op i en 98? Hvad er jeres erfaringer fra jeres børn størrelsesmæssigt? (altså hvad brugte de da de var 2 år?)

Og hvilke mærker anbefaler i at gå efter? Rose har haft brugt flyverdragt i år, så det er lidt en ny verden Og måske hvis nogen af dem er store/små i størrelsen.

uh det er svært at sige og det kommer meget an på mærkerne.. Magnus har en reima i år og de er meget store i størrelsen, han bruger også 86/92 i alm tøj men hans flyvedragt er kun en str 80 så hvis det er en reima, så ville jeg kun købe en 92 

Anmeld

15. marts 2013

NinaNymannMadsen

nok en 98 som mange ander siger.

jeg er helt vild med cellavi flyverdragterne. vi har en til den store i 92 som hun er vokset ud af nu som den bette jo så kan bruge hvis hun altså snart vokser noget mere. for hun er kun i str 74-80 i tøj.

og heller købe en der er for stor end for lille.

men ville ikke turde købe en nu for jeg ved ikke om mine piger tager et spring eller ej med at vokse jo.

sidste år ønskede vi os flyverdragt til anne louise i 1 års gave og hun fik 2 som vi bruger begge af.

og regner med at gøre det samme iår med mindre vi falder over nogen billige nogen inden hendes fødselsdag.

Anmeld

15. marts 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har købt forud .
Jeg købte en til min søn sidste vinter til den her vinter vi er i nu . Han blev 2 år i december 12 . Hans er en str 98 . Hvis jeg skulle købe til ham til næste år ville jeg købe 104 . Han bliver 3 til december .

Min datter er 4 måneder nu . Hende har jeg købt en str 86 til til vinter . Der er hun 1 år til oktober .

Anmeld

16. marts 2013

Mamalou

Jeg har også købt forud af både jakke og flyverdragt fra Danefæ. Begge dele er købt til under halv pris. Jeg ved godt, at jeg har taget en chance i forhold til størrelse, men tænker, at det kan sælges hvis det er helt ved siden af. Min søn er stort set i str 92 nu, og jeg har købt 98.

Laerkeoglillebror.dk har den fineste flyverdragt fra Danefæ til piger med spids hat i mørkegrå og lyserød

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.