At købe flyverdragt forud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

StudPsyk

Er der nogen af jer der gør det? Der er jo mange penge at spare lige nu, men det er jo også et sats hvad angår størrelse! Jeg aner ikke, om jeg skal købe 92 eller 98, hvis jeg skal købe forud.

Rose bruger 86/92 lige nu, hun er 17 måneder gammel. Lige over 11 kilo og 86-87 cm lang.. Til næste vinter er hun lige over 2 år. Ville i så købe 92, eller ville i op i en 98? Hvad er jeres erfaringer fra jeres børn størrelsesmæssigt? (altså hvad brugte de da de var 2 år?)

Og hvilke mærker anbefaler i at gå efter? Rose har haft brugt flyverdragt i år, så det er lidt en ny verden Og måske hvis nogen af dem er store/små i størrelsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Misscbn

Janne T. skriver:

Er der nogen af jer der gør det? Der er jo mange penge at spare lige nu, men det er jo også et sats hvad angår størrelse! Jeg aner ikke, om jeg skal købe 92 eller 98, hvis jeg skal købe forud.

Rose bruger 86/92 lige nu, hun er 17 måneder gammel. Lige over 11 kilo og 86-87 cm lang.. Til næste vinter er hun lige over 2 år. Ville i så købe 92, eller ville i op i en 98? Hvad er jeres erfaringer fra jeres børn størrelsesmæssigt? (altså hvad brugte de da de var 2 år?)

Og hvilke mærker anbefaler i at gå efter? Rose har haft brugt flyverdragt i år, så det er lidt en ny verden Og måske hvis nogen af dem er store/små i størrelsen.

Ville nok købe en 98

men min søn på snart 17 mdr er i en 92 nu så ville vælge nummeret større til næste vinter.

med hensyn til mærker er jeg ik så kendt i det

Anmeld

14. marts 2013

StudPsyk

blankholm skriver:

Ville nok købe en 98

men min søn på snart 17 mdr er i en 92 nu så ville vælge nummeret større til næste vinter.

Det er svært, for de kan jo lige pludselig ske at vente med at vokse, og så have en lang periode, hvor de bare er i samme størrelse... På den anden side, hvis vinteren er lige så lang næste år, kan det jo ske, at 98 er for stor hen i oktober/november, men så til gengæld passer sidst på vinteren. Om ikke andet kan den vel så sælges videre, så man ikke har tabt for mange penge.

Anmeld

14. marts 2013

modesty

Janne T. skriver:

Jeg tør ikke. Min søn bruger 92 i tøj, men har flyverdragt i 86 som han passer fint. Jeg ville ikke ane om jeg skulle købe 92 eller 98 til næste vinter. Så jeg regner med at købe brugt igen.

Anmeld

14. marts 2013

optimistmor

blankholm skriver:

Ville nok købe en 98

jeg ville nok vælge 98. jeg ved color kids er rigtig gode, hagen kan være den stramme elastik omkring håndled, jeg bøvler med dem med de tykke vintervanter. men ellers rigtig god.

ellers er der de der aquateck man kan købe i bilka dem har jeg hørt godt om også og selv købt en til til næste år, min dreng på 2,7bruger 92 nu og gjort vinteren over, så satser på han bruger 98næste år. han er 84cm og 11,5kg. 

hvis man er i de dyre mærker har jeg hørt rigtig godt om reima. men ved ikke hvor store de er i str. ?

Anmeld

14. marts 2013

Misscbn

Janne T. skriver:

Det er svært, for de kan jo lige pludselig ske at vente med at vokse, og så have en lang periode, hvor de bare er i samme størrelse... På den anden side, hvis vinteren er lige så lang næste år, kan det jo ske, at 98 er for stor hen i oktober/november, men så til gengæld passer sidst på vinteren. Om ikke andet kan den vel så sælges videre, så man ikke har tabt for mange penge.

Ja jeg tør ikke købe flyverdragt, men i starten brugte min søn 86 og så når han sad ned var den for kort i benene inden for kort tid så købte en 92 søn han bruger nu den er tilpas

tænker at en 98 bliver passende i løbet af næste vinter ellers har jeg den i 92 til at starte med og så 98 når den bliver for lille

Anmeld

14. marts 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Madeleine var 85,5 til 2års undersøgelsen, og havde en 92 fra ej sikke lej, og tror godt hun kan passe den til vinter men nu må vi se. Hun har lige taget et hop op på 91

Jeg tror først jeg tør købe på forhånd næste år.

Anmeld

14. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg købte i september flyverdragter til begge unger på udsalg (minus 70%).

Jeg spurgte i butikken, hvilken størrelse jeg skulle købe til hver af ungerne, og det holdt stik, hvad de rådede mig til.
Det kunne du også evt prøve at gøre

Anmeld

14. marts 2013

K&S

Janne T. skriver:

Anton er 2 1/2 nu og har brugt str. 98 denne vinter 

Vi har haft Mikk-Line begge år og har været SUPER tilfreds 

Anmeld

14. marts 2013

Janni.

Silas er lige blevet 2, han har haft en størrelse 92 denne sæson. Vi har fundet én af samme mærke på tilbud, så har bestilt et nr større, hvis ikke han kan passe den, så er det ikke så mange spildte penge, og den kan sælges igen.

Første sæson havde han en IdaT og denne sæson et mærke kaldet Twins, et rigtig lækker mærke som vi så har valgt til næste sæson igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.