(juli) Hvad vejer jeres babyer=

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

grube1984

Jeg er på nuværende tidspunkt 39+4 og baby er skønnet til at veje 3700 g. Det var mandag i sidste uge, at jordemoderen skønnede ham til det. Jordemoder er overbevist om, at han kommer til at veje over 4 kg, når han går til terminen.
Det tager jeg dog ikke så tungt, for det blir selvfølgelig en dejlig dreng alligevel.
Og de "kloge" siger jo, at der ikke er nogen forskel på at føde en på 3 kg og en på 4 kg. Så det tager vi som en oplevelse.. Og så kan der jo sagtens blive skønnet helt forkert.. Så det tager jeg stille og roligt..
Dog var jeg da noget nervøs og ængstelig, da jeg fik det at vide første gang til min 3D/4D scanning at han ville komme over de 4 kg.. Men nu har jeg vænnet mig til tanken og glæder mig..
Nu skal jeg til jordemoder imorgen og nøj, hvor er jeg spændt på at høre, hvad hun nu skønner ham til.
Hehe.. Det blir en dejlig basse, vi får os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Lone Jakobsen

min blev sat til at veje 3300 gram i uge 38+0 så hun gættede på at han ville komme op på omkring 3800 gram.
han blev født i uge 40+4 og vejede 3460 så lidt ved siden af, men heldigvis til den heldige side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.