(juli) Hvad vejer jeres babyer=

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Mathilde

Hej alle kommende sommermødre

Hvordan har I det?
Jeg synes det er ret tungt, hårdt og varmt...
Idag har jeg været ved jordemoder og lillepigen skønnes til at veje 2800g. Der var også en jm-studerende og hun gættede på 3000g. Så det ser jo helt perfekt ud jeg har 3 uger tilbage til termin....
Hvad skønnes jeres små pus til at veje?

Knus Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Lone Jakobsen

hejsa
har godt nok allerede termin i juni....meen forventer først at føde i juli....så kigger lidt med her.
da jeg var til jordmoder i uge 38 blev baby sat til at veje 3300 gram. så hun mente at han kommer til at veje lige under 4kg helt fint med mig
Lone

Anmeld

24. juni 2009

jetteC

hej jeg var stil jordmoder i fredags  var jeg i uge 32
min den lille er skønnet til at veje 2kg og har termin  d15/8-09
så tro den lille bliver stor

MVH jettec

Anmeld

25. juni 2009

Knudsen

Sidst jeg fik lillebror vurderet var til scanning hele 32 uger henne og der vejede han 1900 g, så han bliver ikke noget stort  4+ kilos barn (hvilket jeg er glad for), men nok nærmere de tre måske 3,5.
Jeg skal til jordemoder på tirsdag så der glæder jeg mig til at få ham vurderet igen. Jeg tror, at han er ca. 2500 gram nu, så det bliver spændende om jeg gætter rigtig.

janni 35+

Anmeld

26. juni 2009

Ox.

Jeg er 35+3 nu, og hun er skønnet til at veje ca 2400g pt

Anmeld

30. juni 2009

Findusinde

Jeg er 28+1 og blev i går skønnet til at blob vejer 1500 g, så ligger vist i den gode ende af skalaen..

Anmeld

30. juni 2009

ønske75

Hej.
Jeg er i uge 36+3 og den lille er i dag blevet skønnet til 3200......jeg forventer dog ikke at få et lille barn - min den første vejede 3850, nr. 2 : 4310 så går ikke ud fra den 3. er lille.......
Min nr. 2 var stjernekigger - så jordenmoderen mener jeg er skabt til at føde - når jeg selv kunne få ham ud som stjernekigger og så stor en dreng....men nu må vi se;-)

Anmeld

30. juni 2009

Mathilde

Jeg er lige kommet hjem fra jordemoder og idag bliver hun skønnet til 3000g -3100g. og jeg har 15 dage til termin
Så hun bliver nok en fin pige på 3500g. hvis hun da ikke tager 14 dage ekstra derinde....

Knus Mathilde 37+6

Anmeld

30. juni 2009

Knudsen

Det bliver spændende, hvornår jeres lille pige kommer ud til jer. Kan godt forstå, at I venter spændt. Nu er det også ved at være tæt på.
Vores datter kom ud til os, da jeg var 37+6, men jeg tror ikke, at jeg føder 14 dage før termin denne gang, selvom at det kunne være dejligt i denne varme.
Har  også lige været til jordemoder idag. Lillebror er nu vurderet til 2800 gram. Det er noget mere end jeg havde gættet på, men dejligt at han vokser derud af.
Janni 35+6

Anmeld

1. juli 2009

Mathilde

Janni Knudsen skriver:

Det bliver spændende, hvornår jeres lille pige kommer ud til jer. Kan godt forstå, at I venter spændt. Nu er det også ved at være tæt på.
Vores datter kom ud til os, da jeg var 37+6, men jeg tror ikke, at jeg føder 14 dage før termin denne gang, selvom at det kunne være dejligt i denne varme.
Har  også lige været til jordemoder idag. Lillebror er nu vurderet til 2800 gram. Det er noget mere end jeg havde gættet på, men dejligt at han vokser derud af.
Janni 35+6

Ja vi er ved at være meget spændte og glæder os til at se hende! Ja for min skyld kunne hun komme lige nu, for hold da op det er hårdt at slæbe rundt på sådan en stor mave i den her varme Jeg frygter virkelig at gå 14 dage over! Det holder jeg ikke til...
Fin vægt lillebror har det er dejligt at vide, at de vokser som de skal derinde.

Knus Mathilde 38+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.