Anbefal en cykeltrailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Heidi B

Kan klart anbefale Winther Dolphin XL... Vi havde stor glæde af den, og den er super holdbar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

LSM

Maja84 skriver:

Min moster har den fra Bilka bare ældre, så er andre farver, og den synes hun er god. Min veninde har den fra coop (kvickly) og den er hun glad for

Okay hvad med sikkerheden i dem?
Synes det er mange penge at skulle give over 5000 for en cykeltrailer, så håber på at finde en god og sikker til en billig pris

Anmeld

14. marts 2013

LSM

tithi skriver:

Jeg har fornylig købt en winther dolphin xl, den kostede 5499 (med weberkobling, det sagde min cykelhandler var bedst), og jeg er meget tilfreds med mit købt. Den har plads til to børn, men da jeg kun har en lille dreng på et år kan jeg pladsere ham i midten af vognen. Der er plads til at vi kan handle stort ind med den (dog skal man være opmærksom på pladsering af vægten, men det beskrives i brugsvejledningen). Der medfølger et hjul som kan påmonteres i stedet for den del der kobles til cyklen, det er et let system og så fungere den som en rummelig klapvogn. Jeg gør ofte det at jeg sætter hjulet på når jeg er cyklet til bilka og tager den med ind og handle. I forhold til at der er plads til to børn, er det en forholdsvis smal vogn, og jeg er flere gange blevet overrasket over hvor smalle døren den kan gå igennem.

Jeg er af samtlige af de 4 cykelhandlere jeg har talt med blevet frarådet at købe den billige croozer, den er bred og ikke lige så sikker som winthers. Desuden har de ikke en hård bund.

Okay, synes bare det er mange penge at bruge på en cykeltrailer, men ja det er måske bare det de koster , synes bare det er helt vildt

Mange tak for at du ville dele dine erfaringer omkring køb af cykeltrailer

Anmeld

14. marts 2013

Lene Unik

Nu er det nogle år siden mine var små, men vi havde en Winther Dolphin. Vi var heldige at finde den brugt, og selvom vi brugte den rigtig meget, så kunne vi efter brug til 3 børn, stadig sælge den videre. Vi var utrolig tilfredse med den, og udover at 2 børn nemt kunne sidde i den vi havde, så var der stadig plads til del, f.eks. hvis man skulle købe ind. Vi havde ikke bil dengang, og den blev derfor brugt meget.

Anmeld

14. marts 2013

LSM

henh01 skriver:

Vi har netop bestilt en croozer kid 2

Den er SUPER fed og okay i pris.. Mener den koster lige under 4000 kr og så kan man købe en baby pakke til også med stol til et spædbarn. Bagi er der plads til to indkøbsposer og man kan bruge den bag på vyklen, som klapvogn og som jogger.

Okay den må jeg lige kigge på Tak

Anmeld

14. marts 2013

LSM

Livsmor skriver:

Vi har Croozer Kid 2, og har kun haft glæde af den. Har ikke brugt den som løbevogn endnu, men den er meget let at ændre fra cykeltrailer til gå/løbevogn. Og let at køre, også med 2 børn + indkøb. Vi valgte at købe ekstra regnslag/garage og har brugt det meget når den holder ved VG/BH.

OKay den vil jeg lige få kigget på
Tak

Anmeld

14. marts 2013

LSM

Lene Unik skriver:

Nu er det nogle år siden mine var små, men vi havde en Winther Dolphin. Vi var heldige at finde den brugt, og selvom vi brugte den rigtig meget, så kunne vi efter brug til 3 børn, stadig sælge den videre. Vi var utrolig tilfredse med den, og udover at 2 børn nemt kunne sidde i den vi havde, så var der stadig plads til del, f.eks. hvis man skulle købe ind. Vi havde ikke bil dengang, og den blev derfor brugt meget.

Ja det lyder jo til at være en rigtig god vogn, synes bare den er dyr
Og synes desværre ikke der er mange cykeltrailere at finde på brugtmarkedet

Anmeld

14. marts 2013

Kløver

LSM skriver:

Okay hvad med sikkerheden i dem?
Synes det er mange penge at skulle give over 5000 for en cykeltrailer, så håber på at finde en god og sikker til en billig pris

Altså, de har begge brugt deres uden problemer og mig bekendt burde de være sikre, jeg køber kun den dyre fordi den skal laves om i beslaget, ellers havde jeg nok købt den fra bilka

Anmeld

14. marts 2013

Carina:-)

Jeg har den fra coop,og det har været det værste køb.

Den er tung,og uhandy -falmer og ruster og absoulut ikke pengene værd.

Anmeld

14. marts 2013

LSM

Maja84 skriver:

Altså, de har begge brugt deres uden problemer og mig bekendt burde de være sikre, jeg køber kun den dyre fordi den skal laves om i beslaget, ellers havde jeg nok købt den fra bilka

Ja tænker også lidt de skal vel have en hvis sikkerhed før de må sælges Kunne ikke forestille man mp sælge en ikke sikker cykeltrailer med ved det selvfølgelig ikke

Okay hvordan kan den laves om i beslaget ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.