LSM skriver:
Ja jeg skal have anskaffet mig en cykeltrailer, til den bette skal starte i vuggestue og jeg selv på job. Da jeg har en racercykel er det ikke muligt med sådan et børnesæde bagpå 
Så anbefal gerne en god cykeltrailer, helst ikke alt for dyr 
Jeg har fornylig købt en winther dolphin xl, den kostede 5499 (med weberkobling, det sagde min cykelhandler var bedst), og jeg er meget tilfreds med mit købt. Den har plads til to børn, men da jeg kun har en lille dreng på et år kan jeg pladsere ham i midten af vognen. Der er plads til at vi kan handle stort ind med den (dog skal man være opmærksom på pladsering af vægten, men det beskrives i brugsvejledningen). Der medfølger et hjul som kan påmonteres i stedet for den del der kobles til cyklen, det er et let system og så fungere den som en rummelig klapvogn. Jeg gør ofte det at jeg sætter hjulet på når jeg er cyklet til bilka og tager den med ind og handle. I forhold til at der er plads til to børn, er det en forholdsvis smal vogn, og jeg er flere gange blevet overrasket over hvor smalle døren den kan gå igennem.
Jeg er af samtlige af de 4 cykelhandlere jeg har talt med blevet frarådet at købe den billige croozer, den er bred og ikke lige så sikker som winthers. Desuden har de ikke en hård bund.
Anmeld