Yes!! 37+0 :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

lilledittemor

Janne T. skriver:

Tak Det skulle undre mig meget, hvis ikke han også har mørkt hår og brune øjne - ved i hvert fald fra scanninger, at han har godt med hår på hovedet derinde Jeg kan lige prøve at vise dig billederne.. Det første er ROse i 3D og det næste lillebror. Samme graviditetsuge - hans mund er mindre, næsen er også anderledes (kan bedre ses fra profil), og så ser han generelt lidt mere "petite" ud end Rose gjorde!

Pas nu på dig selv - det err ikke godt at ignorere smerterne og gå alligevel. Det gjorde jeg også på det tidspunkt i graviditeten, og det gjorde bare det blev endnu værre! Så hellere noget varmt vands svømning - ellers kan du ske også at døje bagefter. Hvis det er nogen trøst har jeg også haft uger, hvor jeg tog et kilo eller mere på ugentligt

Ja du har ret - som du siger, at han ser mere "petit" ud
Men begge lækre unger

Jeg ignorerer dem heller ikke helt, men så godt som jeg nu kan.. Jeg er ret sikker på at jeg fik bækkenløsning under Bellas fødsel. Jeg havde i hvert fald de samme smerter i over en måned efter.
Så det er nok derfor det er kommet nu

Den dumme vægt - det er irriterende at man er så fokuseret på den.. eller i hvert fald at jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.