Jaaaa! Så ramte jeg den fantastiske milepæl 37+0! Er total klar på at føde nu

Min krop har sendt åndssvagt mange fødselstegn de sidste dage, og det finder jeg faktisk rimelig irriterende, fordi jeg også har den der "Det betyder ikke en skid". Altså hvad er oddsene lige for at føde 37+, når jeg gik til 41+1 første gang

Så det må den godt lige lade være med!
Jeg var lige et smut hos lægen i dag, da jeg har haft det skod siden i søndags. Ondt øverst i maven, kvalme, har kastet op 3 gange de sidste 3 dage, føler mig ør, træt og utilpas. Har oplevet vilde mavekramper om natten - men har bare ikke dårlig mave eller sådan, og det er ikke omgangssyge. For godt nok har jeg kastet op, men ikke på den der måde, hvor det sker igen og igen og man ikke kan styre det som i omgangssyge.
Men i hvert fald så så det hele ok - min urin er sendt til dyrkning, men vist mest for en sikkerheds skyld. Så det er "nok bare en virus"

Til gengæld har jeg åbenbart også væske i kroppen, hvad jeg ikke selv har bemærket, men det kunne lægen nemt se ved at trykke mig rundt om på kroppen. Nåh ja så :-)
Men tiden går med mange plukveer, en del af dem er begyndt at murre, og så f'ing konstante anfald af mega-monster-næseblod! Det er SÅ irriterende! Er nødt til at have papir på mig altid. For det starter bare total uprovokeret, og så STÅR det bare ud af begge næsebor i stride strømme og er længe om at stoppe igen!
Og vægten siger +13/14 kilo, hvilket jeg selv synes er vildt awesome, når jeg også har væske, for jeg tog 25 på med Rose

Sidst et bonusbillede... Sådan ser man ud, når man ud af det blå, uden årsag, for crazy-ass-næseblod, imens man forsøger at lege med sin datter