Ville du købe brugte sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Hailiesmom11

Har købt 2 par til min datter da hun begyndte at gå men de havde også lun været prøvet på - der var ikke fodspor i dem eller noget.. har ikke noget imod at købe sko brugt hvis de kun er prøvet på eller gået i en enkelt gang...
Men så snart de er brugt mere end det kunne jeg ikke finde på det.. kunne aldrig finde på at sælge sko min datter har brugt meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

AnthonsMor

Ditte_Marie skriver:

Ja, som overskriften lyder:

Ville du købe brugte sko til dit barn?

og er der forskel på om de er lidt eller meget brugt?

Fortæl gerne hvorfor/hvorfor ikke.

Personligt ville jeg ikke gøre det - jeg er ret sart med min datters fødder.. Men vi er jo alle forskellige (:

Aldrig i livet..

Jeg er uddannet skopige, så jeg er også pisse miljøskadet

Men grunden til, at det er dumt at købe brugte børnesko er, at børns fødder ikke er færdigudviklet, og derfor kan det skade dem utrolig meget, at komme i et par sko, hvor de er trådt bare det mindste til, og der skal sjælden ret meget til..

Anmeld

13. marts 2013

modesty

Ja, det ville jeg gerne hvis de kun var meget lidt brugt. Jeg købte et par vinterstøvler til min søn som kun var blevet brugt i klapvognen af en dreng der ikke kunne gå endnu. Man kunne ikke se på dem at de var blevet brugt. Vi skulle ud at rejse over julen og der fik han også et par sandaler der var stort set ubrugte (han var dog barfodet stort set hele tiden, så det var ikke meget de blev brugt). Man kan jo mærke om sålen er slidt skæv eller ej. 

Men indtil videre har vi kun købt nye sko til ham til forår/sommer.

Anmeld

13. marts 2013

1990h

Ditte_Marie skriver:

Personligt ville jeg ikke gøre det - jeg er ret sart med min datters fødder.. Men vi er jo alle forskellige (:

Nej aldrig.