Ville du købe brugte sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du købe brugte sko?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.714 visninger
20 svar
16 synes godt om
13. marts 2013

lilledittemor

Ja, som overskriften lyder:

Ville du købe brugte sko til dit barn?

og er der forskel på om de er lidt eller meget brugt?

Fortæl gerne hvorfor/hvorfor ikke.

Personligt ville jeg ikke gøre det - jeg er ret sart med min datters fødder.. Men vi er jo alle forskellige (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Laulund87

Kun hvis de er brugte få gange eller det var et fejlkøb så de egentlig er nye

Anmeld

13. marts 2013

Hvem?

Ditte_Marie skriver:

Personligt ville jeg ikke gøre det - jeg er ret sart med min datters fødder.. Men vi er jo alle forskellige (:

Nej, aldrig og kommer heller ikke til det, der er visse ting som jeg ikke vil spare på, såsom brugte sko der kan være slidt skævt uden det kan ses, køber f.eks. heller ikke brugte madrasser i frygt at de er "lagt ihjel"

Anmeld

13. marts 2013

mth1987

jeg vil heller aldrig købe brugte sko til mit barn. Til mig selv ku jeg godt, men spare ikk på noget til min datter. Og butikkerne har vidst luret at der er mange forældre der tænker sådan med de priser skoene koster

Anmeld

13. marts 2013

Isabella_mor

Nej det vil jeg ikke... 

Anmeld

13. marts 2013

B&J

Nej det vil jeg ikke

Anmeld

13. marts 2013

foto på lærred

Jeg køber nye sko til den store, men den mindste arver skoene fra storesøster (mens hun er lille) Hun er knap halvandet år og skoene indtil to et halvt års alderen er brugt meget lidt, så derfor bruger den mindste dem nu.

Men jeg læste en gang en ekspert der sagde, at man i virkeligheden sagtens kunne bruge brugte sko,fordi det kun er hvis de er gået meget svæve (sådan at man kan se det) at det giver problemer, ellers skulle det være fuldstændig sikkert (selv om ældre undersøgelser sagde noget andet) Men tror bare at vi er rigtig mange der tænker, at man jo heller ikke køber brugte sko til sig selv, så derfor ønsker man heller ikke at ens børn skal gå i sådanne. Selv prøver jeg at købe Ecco eller lign. når de er på tilbud, selv om det noglegange er lidt et gamle da det ofte er sæsonen før. Indtil nu, har jeg dog ramt rigtig hvergang og ellers må lillesøster bruge dem.

Anmeld

13. marts 2013

o1Mutte

Ditte_Marie skriver:

Hov havde ikke lige luret at den lå under babyudstyr

Men til mig selv, ja så ville jeg gerne hvis de var let brugte (dog kun stiletter) Men til et barn/baby ville jeg købe nyt... Ved egentlig ikke hvorfor..

Anmeld

13. marts 2013

jydeinden

nej jeg ville ALDRIG købe brugte sko til mit barn, måske til mig selv

Anmeld

13. marts 2013

Clisolka

Jeg køber kun hvis de er brugt et par få gange eller er et fejlkøb, hvor de ikke er blevet brugt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.