Minus på sexfronten :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK, jamen det fortæller jo at du har været i stand til at have god sex tidligere, selvom dit selvbilede var det samme.

Jeg vil anbefale dig at komme op på hesten igen. Ved godt at det er nemmere sagt end gjort. Men lyst avler lyst, og jo mere sex du har, jo mere sex får du lyst til.

Prøv at tvinge dig selv til romantiske aftener (selvfølgelig uden at det skal føles som et overgreb). Det behøver ikke nødvendigvis være sex, men I kan give hinanden massage, tage et varmt bad sammen. Være kropslige sammen så du kan lære at være sammen med ham uden tøj igen og have det sjovt med det.

Og hvis du selv synes at din manglende selvtillid omkring din krop spiller en rolle, så ville jeg nok overveje at snakke med en psykolog for at se om du kan få nogle gode redskaber.

Mange mange tak for sine råd. Der er bestemt noget at arbejde med. Og gode ideer til hvad man kan lave når ungerne er ude ved bedsterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Tusind tak for de mange gode råd! Der er bestemt noget der jeg vil prøve at arbejde med. Og så håber jeg at tingene lysner lige så stille og roligt.

Tak!

selv tak

Anmeld

13. marts 2013

tarkoflen

Herhjemme gør vi heller ikke vanvittig meget i sex, jeg har endo og det gør derfor ondt stort set altid! Men det dumme er, at jeg jo godt kan mærke, at hvis ikke der går alt for længe imellem, så bliver det bedre! Min kærest har bare virkelig svært ved, at vide, det gør ondt! Men som en anden skriver, så avler lyst mere lyst!

Mit store problem har været, at hvis jeg har følt mig presset, enten fordi nu er det virkelig længe siden eller fordi min søde kæreste en gang imellem lægger op til noget, hvor jeg slet ikke har lyst, så kan jeg slet ingenting, måske det også er sådan for dig?

Da det stod rigtig slemt til aftalte vi faktisk, at vi bare skulle ligge tæt og ligge og nusse og kysse, og hvis jeg så fik lyst til mere, så var det ligesom op til mig! Og hvis ikke, så var det også ok... Så blev det afsluttet på anden vis måske det var værd at prøve?

Og så tror jeg det vigtigste af alt er, at du får vendt dit selvbillede! Hvis du går rundt og synes at du ser træls ud, så er det klart at du ikke har lyst til at smide tøjet! Har du snakket med din kæreste om, at du har det skidt med, hvordan din krop ser ud? For jeg er sikker på, at han synes du er fantastisk som du er, og måske det ville hjælpe dig, hvis l sammen tog kampen op mod dit selvbillede? Altså at han fortalte dig, at han synes du er lækker, samtidig med, at du selv arbejder med, at kigge dig i spejlet og finde alle de ting, du synes er pæne, frem for de ting, du ikke bryder dig om! Og ja det er skide svært! Og det kan godt være, at det er noget så banalt, som at dine skuldre da egentlig er ok, men så kan der bygges videre på det! For så er der måske lige så stille nogle steder på din krop, der viser sig faktisk ikke at være helt forfærdelige...

Og sidst men ikke mindst, så skal du huske, at vi stort set allesammen har strækmærker! Jeg har på bryster, røv og lår og nej jeg synes ikke det er fantastisk, men hvis man står i fitnesscenteret eller i svømmehallen, så kan man også se, at det har alle de andre altså også! Og ja så kan jeg godt være hende der tænker, ok så er det da ikke helt så slemt for mig... Også selvom der står piv flotte piger, hvor alt sidder perfekt! Men det er altså de færreste af os, der ikke har nogle issues på den ene eller anden måde, ligegyldigt hvor perfekt andre måske synes vi ser ud!

Jeg håber du lige så stille kan finde ind til den skønne dig, som du ikke selv kan se, men som jeg er sikker på andre ser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.