Anonym skriver:
Jeg hader at indrømme det, men nej. Jeg elsker ikke min krop. Jeg har lidt en hel del af anorexi, og har som følger af voldsomt vægtab, og forøgelse igen, fået en del strækmærker på f.eks mine lår og bryster, så hader at være nøgen. Hmm - du lukkede lige op for noget der....
En gang i mellem nyder jeg det, andre gange så ja, tænker jeg på det jeg kunne have set i tv, eller at jeg også skal svinge støvsugeren en tur. Alt sådan noget mærkeligt noget..
så tror jeg du skal begynde og arbejde lidt på at elske dig selv

er slet slet ikke i tvivl om at når du indser at du er skøn som du er, og begynder at TRO PÅ at din mand elsker din krop, så kommer din lyst igen

efter mit vægt tab har jeg fåået mere selvtillid, men skal indrømme at de sølle 6 kilo jeg har ædt mig til i julen, også gør at jeg føler mig vammel....og har svært ved at give helt slip, for kan godt komme til at tænke "ej...ikke den stilling, for så blæver hele kroppen jo! så bliver han søsyg!!"
men kan jo godt se på min mand at han elsker mig -ellers havde han jo heller ikke lyst og da slet ikke da jeg var en tyksak.... hvor han helt seriøst ikke kunne se jeg var tyk, nogen steder

men det ligger i dit hovede!... du skal simpelthen stoppe med at hakke dig selv ned, og begynde at give dig selv komplimenter...lyder fandme pladder-psykolog agtig- MEN DET VIRKER!
Fremhæv alt det du elsker...tving dig selv til at stå nøgen foran spejlet og din mand.
brug tid på at fremhæve de ting du er ekstra glade for... feks. dine øjne med en pæn make up.
Anoraksi er en frygtelig sygdom

men er du en fighter kan du holde den i ro

evt ved lidt proff hjælp...
Den der med fordelingen af tid til sex eller støvsugning - den tror jeg vi alle har prøvet.... når der går lige lovlig meget hverdag i den. Få manden til at støvsuge, mens du gør dig lækker til en omgang "hygge"

Træn jeres intimeforhold.... LOV for gud skyld ikke hianden sex - forså tvinger du dig selv til noget du ikke har lyst til - OG TRO MIG det ødelægger sex. start i det små... med kys og kærtegn... eller lig nøgen sammen.
Det er en laaaaaaaaaang sej kamp, men I kan godt