Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Update på: https://www.baby.dk/debat/211060pi1/barnets-soevn/kender-i-det-naar-man-ik-har-sovet-i-35-aar.aspx
Jeg skiftede mælken ud med laktosefri mælk og fjernede ost fra hans mad,
selv samme aften sov han igennem og igen i nat har han sovet igennem!!!
Så fra nu køber vi Laktosefri mælk, det da vildt!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Update på: https://www.baby.dk/debat/211060pi1/barnets-soevn/kender-i-det-naar-man-ik-har-sovet-i-35-aar.aspx Jeg skiftede mælken ud med laktosefri mælk og fjernede ost fra hans mad, selv samme aften sov han igennem og igen i nat har han sovet igennem!!! Så fra nu køber vi Laktosefri mælk, det da vildt!!!!
What?!
Nej, hvor er det vildt!
Håber, det fortsætter
Frk. Himmelblå skriver: What?! Nej, hvor er det vildt! Håber, det fortsætter
Jeg vågnede efter den 1. nat med total panik, da min første tanke var: "Han trækker ikke vejret"
Ikke et kvæp havde jeg hørt fra ham hele natten og han lå sødt og sov i sin seng om morgenen og det samme i morges
Det SÅ vildt
Anonym skriver: Jeg vågnede efter den 1. nat med total panik, da min første tanke var: "Han trækker ikke vejret" Ikke et kvæp havde jeg hørt fra ham hele natten og han lå sødt og sov i sin seng om morgenen og det samme i morges Det SÅ vildt
Ej hvor vildt. Fedt håber det fortsætter
Er det noget du har læst om et sted eller hvordan er du kommet frem til det?
Dejligt at få råd som man ikke har prøvet og at det så virker! Håber det bliver ved, så du kan få noget mere søvn
/Fenja
HeidiØ skriver: Ej, hvor er det bare VILDT! Hvor dejligt for dig/jer!!Det må vi altså prøve herhjemme tror jeg. Får han heller ik yoghurt osv? William får yoghurt om morgenen, måske sku vi prøve at skifte det ud med andet!
Ej, hvor er det bare VILDT! Hvor dejligt for dig/jer!!Det må vi altså prøve herhjemme tror jeg. Får han heller ik yoghurt osv? William får yoghurt om morgenen, måske sku vi prøve at skifte det ud med andet!
Han kan (heldigvis) ikke lide yoghurt, så det var jo nemt, og han kan ikke (det kan jeg nu heller ikke), smage forskel på hans alm. skummetmælk også den Laktolosefri mælk, så det har bare været kanon og håber det fortsætter
Anonym skriver: Han kan (heldigvis) ikke lide yoghurt, så det var jo nemt, og han kan ikke (det kan jeg nu heller ikke), smage forskel på hans alm. skummetmælk også den Laktolosefri mælk, så det har bare været kanon og håber det fortsætter
for det! Hvorr fedt med sådan en succeshistorie!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128