LANG update på: intet at se til scanning :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Monski

Isabella_mor skriver:

Hvor vild at du skulle opleve dette. Det er jeg ked af på dine vegne. 

Havde du fået tid til en udskrabning eller hvordan???

Nej havde bare fået en tid til scanning igen på fredag da hun så ville være helt sikker og så skulle vi så tage den derfra.
Nu skal jeg så stadig derop på fredag for at se om min krop har udstødt det hele selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Monski

Frejsmor skriver:

Åh nej, sikke en ubehagelig oplevelse og så lige midt mens I var i byen!

Det er bare rigtig hårdt at miste, har selv været der(jeg så dog heldigvis ikke det lille foster selv - kan ikke forestille mig hvor ondt det må have gjort ).. Jeg håber du får en masse støtte og omsorg fra kæresten og familien, så du snart kan komme ovenpå igen!!

Jeg for at I snart er gravide igen med jeres lille ønskespunk!!

Kææmpe krammer og masser af varme tanker herfra!!

Det har været virkelig ubehagelig men får en masse støtte af min dejlige kæreste.

Vi havde ikke sagt det til mine forældre endnu, men i går ringede min mor og sagde at nu kunne hun ikke vente mere og fortalte at hende og min far i laaaang tid godt har vidst at jeg var gravid.
Jeg måtte jo gå de tunge skridt hjem til dem og fortælle at jeg ikke ar gravid mere, puha. Men det var rigtig dejligt at få det sagt

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Åh nej dog, ked af at høre, lyder frygteligt

Masser sf varme tanker og kram til jer

Anmeld

12. marts 2013

Frejsmor

Monski skriver:

Det har været virkelig ubehagelig men får en masse støtte af min dejlige kæreste.

Vi havde ikke sagt det til mine forældre endnu, men i går ringede min mor og sagde at nu kunne hun ikke vente mere og fortalte at hende og min far i laaaang tid godt har vidst at jeg var gravid.
Jeg måtte jo gå de tunge skridt hjem til dem og fortælle at jeg ikke ar gravid mere, puha. Men det var rigtig dejligt at få det sagt

Kan jeg virkelig godt forstå!!

Men dejligt at høre du får en masse støtte fra dine omgivelser og at det har lettet at få det fortalt til dine forældre, så kan de også være der for dig og støtte dig!

Anmeld

12. marts 2013

Isabella_mor

Monski skriver:

Nej havde bare fået en tid til scanning igen på fredag da hun så ville være helt sikker og så skulle vi så tage den derfra.
Nu skal jeg så stadig derop på fredag for at se om min krop har udstødt det hele selv

Okay.. håber da at det hele er kommet ud så du ikke skal igennem en udskrabning og andet ubehag.  ' det skal ikke forstås som at det er godtduhar mistet'  

Anmeld

12. marts 2013

Anitta J

Jeg føler med dig, ved hvad du har og går igennem. Jeg aborterede selv i januar og oktober 2012. Begge gange fik jeg nærmest veer, og begge gange kunne jeg se fostrene inde i en "sæk" håber du får alt den støtte du har brug for. Det fik jeg ikke, så derfor ved jeg at det vil betyde alt. 

Anmeld

12. marts 2013

Monski

Isabella_mor skriver:

Okay.. håber da at det hele er kommet ud så du ikke skal igennem en udskrabning og andet ubehag.  ' det skal ikke forstås som at det er godtduhar mistet'  

Sådan forstår jeg det heller ikke
Håber virkelig også selv at det hele et "ude" for synes lige nu at det er uoverskueligt bare med den ugentlig blodprøve hos lægen

Anmeld

12. marts 2013

Monski

camian skriver:

Jeg føler med dig, ved hvad du har og går igennem. Jeg aborterede selv i januar og oktober 2012. Begge gange fik jeg nærmest veer, og begge gange kunne jeg se fostrene inde i en "sæk" håber du får alt den støtte du har brug for. Det fik jeg ikke, så derfor ved jeg at det vil betyde alt. 

Jeg er virkelig ked af at hører du ikke fik støtte
Det gør jeg heldigvis både af veninder, familie og mine søde søde kollegaer.

Anmeld

15. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Øv er rigtig ked af at høre,du mistede. 

Havde jo håbet,det bare var en lille langsom starter,du bar rundt på..

Anmeld

15. marts 2013

LinLin

Puh, sikke en oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.