Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har aldrig lavet frosting før !! Til denne "opskrift" skal der da bruges saltet eller usaltet smør ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MKBP skriver: Har aldrig lavet frosting før !! Til denne "opskrift" skal der da bruges saltet eller usaltet smør ??
Ploffer skriver: Bare almindeligt saltet smør Men rigtigt smør og ikke kærgården osv.
Bare almindeligt saltet smør Men rigtigt smør og ikke kærgården osv.
Vi snakker alm lurpak fx !!!
MKBP skriver: Vi snakker alm lurpak fx !!!
Ødelægger det frostingen at bruge Kærgården?
Jeg synes, det blev meget tyndt, da jeg lavede det (1. gang) med Kærgården i dag
K&S skriver: Ødelægger det frostingen at bruge Kærgården? Jeg synes, det blev meget tyndt, da jeg lavede det (1. gang) med Kærgården i dag
Ja .. Du skal bruge rigtigt smør I kærgaarden og alle de smørbare er der tilsat olie. SÅ det er lettere at smøre ud..
AalborgPigen skriver: Ja .. Du skal bruge rigtigt smør I kærgaarden og alle de smørbare er der tilsat olie. SÅ det er lettere at smøre ud..
Ahaaaaa, det faldt også bare sammen oven på kagerne
K&S skriver: Ahaaaaa, det faldt også bare sammen oven på kagerne
Ej hvor øv.. Men smagte det ellers ok?
Men det er derfor pga. det der er tilsat deri.. Så altid brug rigtigt smør
AalborgPigen skriver: Ej hvor øv.. Men smagte det ellers ok? Men det er derfor pga. det der er tilsat deri.. Så altid brug rigtigt smør
Ja, manden synes det smagte fantastisk jeg er ikke selv til det søde stads - jeg lavede vanilje/lime frosting
K&S skriver: Ja, manden synes det smagte fantastisk jeg er ikke selv til det søde stads - jeg lavede vanilje/lime frosting
Uhmm med lime.. Det kunne jeg godt forestille mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128