ESV skriver:
Jeg syntes på igen måder du skal være skuffet over dig selv for det ser jeg da i hvert fald ingen grund til. Der er da ind til flere i min klasse som droppede ud og begyndte på noget andet. Hvis sygepleje virkelig ikke er dig så hellere stoppe nu end stå med en udd om 3 år du er ved at brække dig over.
Og ja vi lærer frygtlig meget om hvordan man gør i den perfekte verden i skole modulerne og kommer så ud i klinik og oplever at sådan hænger verden på ingen måde sammen. Det har vi i min klasse brokket os over siden dag 1 nærmest.
Tror bare det er sådan jeg har det med mig selv.. Har meget store forventninger til mig selv, og føler bare det er dumt af mig nu at være nødt til at stoppe, men kan bare mærke det ikke er mig 
Og ved godt at det er åndsvagt jeg er så skuffet.. Er også bare så bange for min families reaktioner. De er ih og åh så stolte af mig allesammen, og har altid så travlt med at jeg jo er "hende der altid klarer mig så flot og får så fine karakterer", og så kan jeg så komme og fortælle dem at jeg har tænkt mig at stoppe 
Har simpelthen grædt hele dagen fordi jeg er i syv sind, og samtidig med at jeg er total i vildrede med skole, ønsker vi os så brændende et barn mere, og testede imorges negativ + menstruation startede to dage over tid 
Synes mit liv er noget værre rod, og det HADER jeg! Er total kontrolfreak og føler bare mit liv løber af sporet ligenu 
Undskyld mit ynk - trænger vidst bare lige til at få det ud..
Anmeld