Hej piger!
Jeg startede i august måned på sygeplejerskeuddannelsen 
Jeg har altid troet jeg skulle være pædagog og har arbejdet i en vuggestue i 3 år, men efter jeg fik min søn for 2,5 år siden ændrede min tanke sig om pædagog, og jeg valgte derfor at søge ind på sygeplejerskeuddannelsen..
Det viser sig at være et helt forkert valg
Jeg kan bare mærke at jeg savner den omsorg, som der er i arbejdet som pædagog/medhjælper, og synes slet ikke der er tid til at være der for patienterne som jeg synes man burde..
Jeg er nu i syv sind og ved ikke hvad jeg skal gøre.. For det første er det meget svært for mig at skulle stoppe uddannelse, jeg skuffer mig selv og er bange for at skuffe alle de mennesker der er stolte af mig 
Derudover kan jeg først søge ind på pædagoguddannelsen til sommer, og ved jo så ikke hvad jeg skal foretage mig indtil da :/
Jeg skal i praktik fra modul 4 hvilket er i næste måned, men bare tanken om at skulle på afdeling igen gør mig ked af det og ved godt de fleste ville synes jeg skulle gøre modul 3 og 4 færdig og så stoppe til sommer, men det er bare sådan en svær tanke for mig :/
Som om det ikke er nok startede min kæreste og jeg projekt baby til jul (mens jeg selvfølgelig stadig mente jeg skulle holde ud og blive sygeplejerske) og nu tænker jeg bare: stop af uddannelse, måske opstart på ny uddannelse, og en baby.. Det er jo en helt skør tanke, men vil så gerne snart have barn nr. 2.. Skal jeg bare holde ud og blive sygeplejerske og håbe på at det kommer med tiden?
Det blev et lidt langt indlæg - er helt i kulkælderen i dag :/
Og ved egentlig ikke hvad jeg vil med indlægget 
Knus fra en helt sønderknust og skuffet (over sig selv) pige!
Anmeld