svare som anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Pige2009

Diana... skriver:

enig. Jeg vil give jer ret i at nogen gange kunne man godt bruge det, men jeg tror bare man vil komme til at være anonym ALT FOR MEGET.

Nemlig. Jeg holder meget af, at kunne se, hvem der skriver hvad, for så kan man også henvende sig direkte til personen, hvis man synes noget er for meget eller andet. Tror det ville blive noget rod med anonyme svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Diana...

linda2009 skriver:

Nemlig. Jeg holder meget af, at kunne se, hvem der skriver hvad, for så kan man også henvende sig direkte til personen, hvis man synes noget er for meget eller andet. Tror det ville blive noget rod med anonyme svar

Ja nemlig. Jeg synes faktisk os nu at anonym af trådestarterne kan blive brugt når det slet ikke er nødvendigt og det synes jeg er øv.

Der er tit jeg vælger ikke at svare i et indlæg fordi min svigerfar er her inde og jeg er ikke intereseret i at han skal vide lige det tråden måske handler om, men så lader jeg da bare vær med at svare el skriver en pb til trådestarteren.

Anmeld

6. juli 2009

Rasmine

Diana... skriver:

Ja nemlig. Jeg synes faktisk os nu at anonym af trådestarterne kan blive brugt når det slet ikke er nødvendigt og det synes jeg er øv.

Der er tit jeg vælger ikke at svare i et indlæg fordi min svigerfar er her inde og jeg er ikke intereseret i at han skal vide lige det tråden måske handler om, men så lader jeg da bare vær med at svare el skriver en pb til trådestarteren.

Er din svigerfar her?
UBEHAGELIGT!

Anmeld

6. juli 2009

finkedinke

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne svare som anonym. Ikke fordi jeg har indestængte aggresioner jeg skal af med men fordi der kan være emner hvor jeg ville bidrage med noget der er så privat at jeg ikke ville bryde mig om at fortælle det offentligt.
I andre sammenhæng handler det også om at jeg er dagplejer og ikke vil bryde min tavshedspligt, men måske godt ville kunne skrive som privatperson om erfaringer/frustrationer mm

Verden er lille og jeg har som udgangspunkt intet at skjule, men jeg ville blive ked af hvis en forælder jeg kender gennem dagplejen opdagede at jeg sad herinde og skrev udfra en erfaring jeg lært af deres barn eller situation.

Jeg ved selvfølgelig godt at der er risiko for mudderkastning, men de søde mennesker der styrer baby.dk og alle hønsene kan jo så vælge at ophæve muligheden for ano svar hvis det skulle vise sig ikke at fungere.

Berith

Anmeld

6. juli 2009

Ni-ko-li-ne

altså i tilfælde hvor der bliver spurgt efter økonomiske forhold eller andre ting som jeg ikke bryder mig om at offentlig gøre kunne det da være rart... så kunne man svare uden at folk vidste hvem det var... men jeg er enig med jer andre i at det nemt kan misbruges

Anmeld

6. juli 2009

Stumpen

Jeg ved at Henrik engang snakkede om at det ville komme og at man som trådstarter selv måtte bestemme om anonyme svar er en mulighed..

Er ikke selv varm på ideen med anonyme svar, men som en anden skriver kører det af sporet må det jo slettes som funktion igen, for Henrik har jo ikke andet at udføre det der står på hans to-do

Anmeld

6. juli 2009

Pige2009

Jeg vil sige, at jeg stadig er meget skeptik over idéen, men lad det komme an på en prøve. Så kan vi jo alle give kommentarer og evaluere på, hvordan det går. Det, jeg synes kunne være uheldigt, er hvis en hel tråd består af svar af anonyme. Det er for kedeligt

Knus Linda 26+2

Anmeld

7. juli 2009

Diana...

Mebach skriver:

Er din svigerfar her?
UBEHAGELIGT!

Meget man han kan heldigvis ikke finde ud af det endnu. 

Anmeld

7. juli 2009

Cris

Er din svigerfar her?
UBEHAGELIGT!

Man gider ikke at skrive når man ved, at svigerfar kan læse, hvor tit man har sex eller om der stadig nogle ting i vores sex liv, som vi ikke have prøvet osv. Der er kommet nogle sjovt tråde, hvor man kunne skrive meget og generelt handler det om sex

Jeg synes, at det ville være smart at kunne svare som anonym, men jeg tror også, at det ville være nemt at skrive på en ikke pæn måde til de andre.

Som mange andre ting i livet, kan man finde forskellige nogle positive og negative sider...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.