svare som anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

finkedinke

Hej Henrik

Kommer man til at kunne svare som anonym uden at være trådstarter?
Jeg ved det har været oppe før, men er ideen droppet?

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej

Nej, ideen er ikke droppet. Det skal nok komme 

Mvh
Karoline

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad formålet er med at kunne besvare et indlæg som anonym? Jeg kan forstå, at man skal kunne starte en tråd som anonym, men jeg mener, det er i alles interesse at vi kan se, hvem der svarer på hvad

Knus Linda 26+1

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

linda2009 skriver:

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad formålet er med at kunne besvare et indlæg som anonym? Jeg kan forstå, at man skal kunne starte en tråd som anonym, men jeg mener, det er i alles interesse at vi kan se, hvem der svarer på hvad

Knus Linda 26+1

Nogen gange er det meget personligt spørgsmål der bliver stillet, og derfor kan det jo være rart man kan svare anonymt, så man ikke behøver at krænge sit personligste ud foran alle, men stadig kunne svare uden nogen aner hvem man er

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

linda2009 skriver:

Knus Linda 26+1

enig. Jeg vil give jer ret i at nogen gange kunne man godt bruge det, men jeg tror bare man vil komme til at være anonym ALT FOR MEGET.

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

enig. Jeg vil give jer ret i at nogen gange kunne man godt bruge det, men jeg tror bare man vil komme til at være anonym ALT FOR MEGET.

Der kunne godt opstå mere "tøse" krig når man kan svare anonymt, men hvis dette bliver tilfældet må redaktionen jo fjerne det igen

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

MaleneG skriver:

Der kunne godt opstå mere "tøse" krig når man kan svare anonymt, men hvis dette bliver tilfældet må redaktionen jo fjerne det igen

Ja det er nemlig det jeg mener for hvis folk synes der er en dårlig stemning nu jamen så tror jeg sgu ikke det bliver bedre med anonym...

Knus Diana som altså ikke synes her er dårlig stemning.

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Diana... skriver:

Ja det er nemlig det jeg mener for hvis folk synes der er en dårlig stemning nu jamen så tror jeg sgu ikke det bliver bedre med anonym...

Knus Diana som altså ikke synes her er dårlig stemning.

Synes absolut heller ikke her er dårlig stemning
Elsker stemningen herinde, netop fordi det er så frisindet, og folk ikke snakker efter munden på en, men giver deres ærlige mening, nogen tåler det dog så bedre end andre og det var ikke negativt ment

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

MaleneG skriver:

Synes absolut heller ikke her er dårlig stemning
Elsker stemningen herinde, netop fordi det er så frisindet, og folk ikke snakker efter munden på en, men giver deres ærlige mening, nogen tåler det dog så bedre end andre og det var ikke negativt ment

Jamen det tror jeg er fordi folk ikke kender folks måde at skrive på endnu, jeg kan huske da jeg lige var kommet her ind synes jeg os til tider den kunne være lidt hård men lærte hurtigt hvordan det er de forskellige personer skriver på.

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Diana... skriver:

Jamen det tror jeg er fordi folk ikke kender folks måde at skrive på endnu, jeg kan huske da jeg lige var kommet her ind synes jeg os til tider den kunne være lidt hård men lærte hurtigt hvordan det er de forskellige personer skriver på.

Ja det kan godt være det er der filmen knækker nogen gange
men håber da folk bliver, og stille og roligt finder ud af vi jo blot er forskellige af sind, og intet ondt mener med vores ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.