En masse Ve-støv til MissChurch:D:D:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Bølle's moar<3

Muhmi skriver:

Kan man ødelægge en glad tråd, ved at være glad?

Nej, men man kan ødelægge tråden ved at sende 1000 ligegyldige smileys afsted - længe leve barsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Muhmi

Nej, men man kan ødelægge tråden ved at sende 1000 ligegyldige smileys afsted - længe leve barsel!

Okay suresen... Længe leve scolleknappen... Prøv den..

Anmeld

13. marts 2013

K&S

Bølle's moar<3 skriver:

Hop da forbi dem, hvis der generer dig 

Anmeld

13. marts 2013

VIPpigen

Er der slet. Ingen Update... 

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Bølle's moar<3 skriver:

Tråden blev da først ødelagt, der kom en negativ stemning folk er jo bare glade og oppe og køre over, at vi snart kommer til at høre om hendes tvillingefødsel

Anmeld

13. marts 2013

Muhmi

Tråden blev da først ødelagt, der kom en negativ stemning folk er jo bare glade og oppe og køre over, at vi snart kommer til at høre om hendes tvillingefødsel

Præcis mine tanker hehe

Og desuden var det faktisk trådstarter jeg havde den der samtale med omkring alle de smileyer, jeg tænker hun selv havde sagt stop hvis det ødelagde hendes tråd

Anmeld

13. marts 2013

Swerg

- hilsen en der lige er kommet hjem fra job, men stadig pjat overskud til at sende ligegyldige smiley'er...

kom så miss Church!!!

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Præcis mine tanker hehe

Og desuden var det faktisk trådstarter jeg havde den der samtale med omkring alle de smileyer, jeg tænker hun selv havde sagt stop hvis det ødelagde hendes tråd

Ja præcis, det må jo ligesom være ts, der styrer slawets gang
Jeg sad bare og læste tråden igennem og tænkte "ej, en skøn glædestråd det her"! Men ja ikke ifølge alle åbenbart

Anmeld

13. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

Præcis mine tanker hehe

Jeg kunne godt lide dine happy smileys

Dette er en glad tråd. glad glad glad glad glad fordi vi glæder os til at se tvillinger og.hører update

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Elias2010<3 skriver:

- hilsen en der lige er kommet hjem fra job, men stadig pjat overskud til at sende ligegyldige smiley'er...

kom så miss Church!!!

Wuhuuu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.