Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rodehovedet skriver: Også mig Men børnene er sikkert kommet til verden og nu skal hun lige vende sig til rollen som mor til 2 små babypiger, er sikker på hun skriver så snart hun har overskud til det
Også mig Men børnene er sikkert kommet til verden og nu skal hun lige vende sig til rollen som mor til 2 små babypiger, er sikker på hun skriver så snart hun har overskud til det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dorthe1986 skriver: Ja helt enig Kan huske hvor lidt overskud jeg havde til at opdatere, da jeg fødte og der var trods alt kun en
Ja helt enig Kan huske hvor lidt overskud jeg havde til at opdatere, da jeg fødte og der var trods alt kun en
kriknu skriver: Vi må bare forsat vente i spænding, vi kan i det mindste trøste os med at hun ikke har været på i dag og skrevet i en eller anden tråd uden at fortælle om hvordan det går
Vi må bare forsat vente i spænding, vi kan i det mindste trøste os med at hun ikke har været på i dag og skrevet i en eller anden tråd uden at fortælle om hvordan det går
Bølle's moar<3 skriver: flot flab - skal du absolut have det sidste ord ? Hop dog let og elefant videre..
flot flab - skal du absolut have det sidste ord ?
Hop dog let og elefant videre..
Det er da dig der prøver at få det sidste ord...
DU kunne jo have startet med at ignorere de smileys jeg havde lavet.... Hehehe
Til de nysgerrige sjæle
https://www.baby.dk/debat/211478pi1/foedsel/saa-kom-prinsesserne.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128