Forlænge min barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Lilac

Jeg går virkelig og overvejer at blive hjemme med xxx til januar næste år. Martin siger det er noget jeg helt selv må bestemme. Synes slet ikke xxx virker klar til at komme ud blandt andre, og det ville jo allerede være til september hvis jeg skal starte på næste semester. Han har jo grædt meget og det er først i denne uge jeg føler at det går godt for os. Jeg er slet ikke klar til at vende tilbage til børgerne, og tror jeg, fordi jeg er så forbandet (undskyld) træt, kun lige vil klare mig, og jeg skal være ærlig at sige at mit ambitionsmiveau er højere end "blot lige at klare mig igennem". Omvendt er jeg bange for at jeg måske vil have glemt for meget, og det vil være for fjernr for mig hvis jeg skal vente endnu 6 måneder med at komme igang... Er virkelig meget i tvivl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

NaFe

Har haft præsic det samme problem-.. feluca var først skrevet op til vuggestue her i aug...da jeg skulle igang med a læse til sep...men kun bare ik få mig til a efterlade hende allerede..vil gerne nyde denne tid noget mere... så fil udskudt hendes start til 15nov og jeg starter studie til 1feb....syntes godt jeg kan tillade mig a give min datter et ekstra havlt år a mit liv kun på hende..er rigtig glad for min beslutning...

Anmeld

24. juni 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kan udemærket følge dig.... har det selv sådan at jeg gerne ville blive hjemme ½ år mere... men jeg tænker også på at det bliver godt for Nikoline´s udvikling at komme lidt ud :0) vi har 1½ mdr til at køre hende ind...

Anmeld

24. juni 2009

Lilac

Ja, jeg tænker også meget på at ville skulle lave mange forskellige ting med ham, så han kommer ud blandt andre børn. Tænker at vi ville tage i legestue, og måske melde os til noget svømning og sang... Synes bare han bliver så bange når vi er sammen med mødregruppen, så jeg slet ikke ville have lyst til at efterlade ham hos en fremmed og samtidig en masse børn. Jeg tror også, at det ville være for mit eget bedste... Nu skal jeg bare lige have ringet til kommunen for at høre hvordan saådan noget foregår... Det må jo være ligesom privat dagplejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.