Har i den sidste tid bare fået det ringere og ringere med både depressioner og angst. Jeg har puttet mig og gemt mig. Make up kan skjule de mørke rander, så har kunnet skjule for alt og alle hvor skidt det har stået til men nu går den ikke længere, da det går udover mit elskede barn, som jeg ALTID har sørget for og gjort mit bedste for ikke skal blive påvirket af mit lort.
Søndag vågner h*n meget tidligt og jeg sørger for morgenmad. Jeg går i seng igen og sover 2 timer mens h*n passer sig selv. H*n vækker mig, vi går over og handler. Går på legepladsen, leger og hygger. Hjem til frokost. Vi læser og putter. Jeg falder i søvn og sover gudhjælpemig 2 timer igen mens h*n passer sig selv. Godt jeg har sørget for at alt det farlige ikke kan nåes på nogen måde. I går hygger vi og gør klar til at komme afsted. H*n gider bare ingenting, råber og skriger af mig, slår og sparker mig, så jeg i ren afmagt løfter hånden for at ville slå. Gør det heldigvis ikke men hold op hvor blev jeg ked af det og også meget forskrækket over at jeg kunne komme dertil. Nu er jeg ramt af dårlig samvittighed og tænker kun på at h*n er bedst tjent uden mig, så jeg tænker på selvmord og mine håndled klør, for at jeg skal skære i dem og gøre en ende på det hele, så derfor skal jeg til lægen i dag og så må vi se hvad der så skal ske. For en ting er helt sikker. Mit barn skal ikke være bange for mig. Eller på nogen måde tro at jeg ikke vil ham/hende. Eller at jeg er så upmærksom at der sker ham/hende noget. Det ville knuse mig helt og aldeles.
Anmeld