Søger veninder der er på barsel nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Bella89

Mette Nexø skriver:

Hvis man ikke er kendt i den del af byen så ved man ikke hvor det er Jeg har boet i byen er 25 år og kan stadigvæk ikke finde alle veje og slet ikke nu hvor de har ensrettet det meste af byen.

Ja det er jo lige det.

Til hverdag arbejder jeg med løn inde i Ballerup, så pendler frem og tilbage. Også har jeg en datter der holder mig beskæftiget, hun rider et par gange om ugen lidt udenfor Slagelse, så det går der også tid med   Hvad med dig?

hehe jeg syntes nu ellers jeg er godt kendt i Slagelse, men det var jeg nok ikke jeg har heller ikke været her så længe, nok lige omkring 1½år sammenlagt og godt 3år ca. 17km. væk fra byen.

så du må næsten har et job inde for kontor? den uddannelse vil jeg gerne have mig skal du så ikke vildt tidligt op hvert dag?

nej, hvor dejlig det er altså bare nogle dejlige dyr, sådan nogle heste hvor gammel er din datter?

- jeg var i gang med HG da jeg blev gravid, men måtte desværre springe fra pga. smerter (godt jeg ikke var nået så langt, faktisk kun gået der ca. 4-5mdr.) nu er jeg på KH og på barsel, glæder mig virkelig meget til at få min krop igen, så der ikke er alle de smerter mere.
jeg vil så gerne starte på en frisk igen på HG og færdiggøre den næste gang jeg starter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Mette Nexø

Bella89 skriver:

hehe jeg syntes nu ellers jeg er godt kendt i Slagelse, men det var jeg nok ikke jeg har heller ikke været her så længe, nok lige omkring 1½år sammenlagt og godt 3år ca. 17km. væk fra byen.

så du må næsten har et job inde for kontor? den uddannelse vil jeg gerne have mig skal du så ikke vildt tidligt op hvert dag?

nej, hvor dejlig det er altså bare nogle dejlige dyr, sådan nogle heste hvor gammel er din datter?

- jeg var i gang med HG da jeg blev gravid, men måtte desværre springe fra pga. smerter (godt jeg ikke var nået så langt, faktisk kun gået der ca. 4-5mdr.) nu er jeg på KH og på barsel, glæder mig virkelig meget til at få min krop igen, så der ikke er alle de smerter mere.
jeg vil så gerne starte på en frisk igen på HG og færdiggøre den næste gang jeg starter

Ja har en uddannelse indenfor offentlig administration som jeg dog aldrig har brugt, er indenfor det private nu. Møder normalt kl 7.30 så er oppe kl 5, men det er kun engang om ugen for er deltidssygemeldt pga min graviditet.

Min datter blev 3 år her i januar. Du havde en på 4 år ik?

Kan godt følge dig i det med at slippe for smerter, er lykkelig for at de vil sætte mig i gang ca 14 dage før min termin  Kan godt forstå at du gerne vil starte på en frisk så du kan ggennemføre din hg, så du for alvor kan komme igang med kontoruddannelsen

Anmeld

16. marts 2013

Bella89

Mette Nexø skriver:

Ja har en uddannelse indenfor offentlig administration som jeg dog aldrig har brugt, er indenfor det private nu. Møder normalt kl 7.30 så er oppe kl 5, men det er kun engang om ugen for er deltidssygemeldt pga min graviditet.

Min datter blev 3 år her i januar. Du havde en på 4 år ik?

Kan godt følge dig i det med at slippe for smerter, er lykkelig for at de vil sætte mig i gang ca 14 dage før min termin  Kan godt forstå at du gerne vil starte på en frisk så du kan ggennemføre din hg, så du for alvor kan komme igang med kontoruddannelsen

puha! det er godt nok tidligt jeg kan godt stå tidligt op, men det er ikke det jeg er bedst til. ( elsker og sove )
- det må være dejligt at du så snart går fra på barsel

årh.. dejlig alder jo det er rigtigt hun er 4 år ( fylder hvert år i januar )

- nu syntes jeg det er lidt snyd, at de sætter dig i gang det vil jeg også hvor må det være dejligt

ja, og for en gangs skyld få mig en uddannelse inden jeg bliver for gammel

tænkte på om du hadet lyst til at skive over andre steder? du virker til at være rigtig sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.