Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bella89 skriver: Hej piger Jeg søger nye veninder der gerne må være på barsel nu jeg er selv lige startet på min og håber at baby kommer til april Jeg bor i Slagelse med min datter på 4år, så hvis du har et barn i næsten samme alder kunne det også være en god veninde og legekammerat Jeg er selv 23 år Knus
Hej piger Jeg søger nye veninder der gerne må være på barsel nu jeg er selv lige startet på min og håber at baby kommer til april Jeg bor i Slagelse med min datter på 4år, så hvis du har et barn i næsten samme alder kunne det også være en god veninde og legekammerat Jeg er selv 23 år Knus
Hej, jeg er godt nok ikke gået på barsel endnu, men gør det her til maj. Har en pige på 3 år og venter nr 2 til juni
Mette Nexø skriver: Hej, jeg er godt nok ikke gået på barsel endnu, men gør det her til maj. Har en pige på 3 år og venter nr 2 til juni
Bella89 skriver: Det er da også rigtigt tæt på ved du hvad du venter dig? Jeg vil da gerne lærer dig at kende
Det er da også rigtigt tæt på ved du hvad du venter dig? Jeg vil da gerne lærer dig at kende
Ja det er det, glæder mig vi venter en pige. Hvor i slagelse bor du?
Mette Nexø skriver: Ja det er det, glæder mig vi venter en pige. Hvor i slagelse bor du?
Bella89 skriver: Så to piger nej hvor dejligt jeg bor i den nordlige del af byen, hvad med dig? Og hvor gammel er du?
Så to piger nej hvor dejligt jeg bor i den nordlige del af byen, hvad med dig? Og hvor gammel er du?
Ja, så min mand er i undertal hehe. Vi bor på tømrervej i rækkehus. Er 30 og min mand er 29
Mette Nexø skriver: Ja, så min mand er i undertal hehe. Vi bor på tømrervej i rækkehus. Er 30 og min mand er 29
Bella89 skriver: hehe så må vi da håb at det er flertallet der bestemmer jeg har slet ikke en ide om hvor det er men det lyder da hyggeligtjeg venter mig en lille dreng, så jeg er spændt på hvordan de kommer til at holde af hinanden min datter og ham
hehe så må vi da håb at det er flertallet der bestemmer jeg har slet ikke en ide om hvor det er men det lyder da hyggeligtjeg venter mig en lille dreng, så jeg er spændt på hvordan de kommer til at holde af hinanden min datter og ham
Det er det hehe.
Tømrervej er ude ved Holbækvej.
Tror det er nemmere med en af hver.
Mette Nexø skriver: Det er det hehe. Tømrervej er ude ved Holbækvej. Tror det er nemmere med en af hver.
Bella89 skriver: ved stadig ikke hvor det er føler mig lidt dumja, det ved jeg nu ikke men det kunne vi jo snakke om hvis vi forsætter med at snakke sammen så er der i hvert falder noget og snakke omhvad laver du så til hverdag?
ved stadig ikke hvor det er føler mig lidt dumja, det ved jeg nu ikke men det kunne vi jo snakke om hvis vi forsætter med at snakke sammen så er der i hvert falder noget og snakke omhvad laver du så til hverdag?
Hvis man ikke er kendt i den del af byen så ved man ikke hvor det er Jeg har boet i byen er 25 år og kan stadigvæk ikke finde alle veje og slet ikke nu hvor de har ensrettet det meste af byen.
Ja det er jo lige det.
Til hverdag arbejder jeg med løn inde i Ballerup, så pendler frem og tilbage. Også har jeg en datter der holder mig beskæftiget, hun rider et par gange om ugen lidt udenfor Slagelse, så det går der også tid med Hvad med dig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128