Tauf skriver:
Som overskriften spørg ville i det, og hvad ville i give for den?
Jeg overvejer at sælge min brudekjole. Men ved ikke rigtig hvad jeg skal ta for den??
(der kommer billede lige om lidt)
Hej med dig.
Det her er LIGE mit emne! (tjek min blog: www.vintagebrud.dk), som jeg desværre ikke har haft tid til at opdatere i noget tid.
Jeg elsker luksus og jeg elsker fine ting og alt det der. Men for mig, handler det ikke om selve mærkerne, men om det æstetiske - altså om det er smukt! Jeg synes det er fuldstændigt godnat, at nogle vælger at bruge 20.000 - 25.000 kr på en kjole, som de kun kan have på en dag. Så hellere købe en brugt og bruge pengene på noget du kan have resten af livet (ringen) eller på et par dyre sko, som man kan bruge bagefter (ville aldrig selv købe hvide sko). Jeg er sikkert alene om den holdning, men jeg har SELV købt min brudekjole brugt. Skal bruge den i 2014 og den sidder PERFEKT og du kan på ingen måder se, at den er brugt. Den kostede 18.000 og jeg gav 4000 for den. Den kommer ikke til at blive solgt videre. Den beholder jeg resten af livet - opbevaret i en syrefrikasse og silkepapir, som man skal for at den ikke gulner.
I stedet har jeg fået lov til at bruge en pæn sjat penge på en vielsesring, som jeg kan have på resten af livet. Det behøver man jo ikke gøre, men det har været vores valg.
Jeg har en del forstand på det med de brugte brudekjoler, så send gerne PB og få gode råd. Der er nogle helt gængse ting, som man skal kigge efter. Hvilken størrelse er du?
Min kusine har købt sin brudekjole for 150kr i en vintagestore. Er noget spændt på at se den. Det er sgu for sejt.
Du kan godt få lov at se et billede af min kjole (modelbillede) via pb, hvis du vil.
Held og lykke
Anmeld