Ville i købe brugt brude kjole??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

MyLove E

Ditte_Marie skriver:

Min første brudekjole jeg købte var brugt
Men købte en anden som jeg havde på.

Men jeg sælger dem begge nu

Synes ikke der er noget galt i det - man kan jo spare mange penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Louise H.

Ja. jeg kunne godt købe en kjole brugt, hvis standen af kjolen var god. Ville dog ikke give en herregård for den. Måske 40 % af nypris, eller noget i den dur

Er ikke selv gift og er ikke sikker på om jeg ville sælge min kjole. Meeen, man kan aldrig sige aldrig

Anmeld

12. marts 2013

MyLove E

E. B. skriver:

Jeg købte min brugt for 5000 - nypris 15000. Solgte den videre til samme pris

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Ja da, det gjorde jeg, fandt en fin en i en genbrugsbutik, hvor vi syede den lidt om da jeg var gravid i 3 trimester da vi blev gift.
Prisen synes jeg afhænger af standen, udseendet, og nyprisen

Anmeld

12. marts 2013

MyLove E

rodehovedet skriver:

Ja. jeg kunne godt købe en kjole brugt, hvis standen af kjolen var god. Ville dog ikke give en herregård for den. Måske 40 % af nypris, eller noget i den dur

Er ikke selv gift og er ikke sikker på om jeg ville sælge min kjole. Meeen, man kan aldrig sige aldrig

Jeg troede faktisk jeg bare skulle leje min brudekjole. Men nej jeg købte en:-) Så man ved aldrig hvad man vil gøre:-):-)

Anmeld

12. marts 2013

lycly

Personligt ville jeg ikke købe en brugt brudekjole - hvis det stod til mig og jeg svømmede i penge, så skulle den special syes lige som jeg vil have den For mig er et bryllup en enestående ting, og min brudekjole skal kun være båret af mig

Men hvis jeg skulle købe en brugt, så ville jeg måske betale 30-40% af den oprindelige pris

Anmeld

12. marts 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Som overskriften spørg ville i det, og hvad ville i give for den?

Jeg overvejer at sælge min brudekjole. Men ved ikke rigtig hvad jeg skal ta for den??

(der kommer billede lige om lidt)

min kjole kostede 9000,- og sløret 1900,- ........solgte det hele for 2100,- gad ikke gemme den, når manden var skiftet ud

Anmeld

12. marts 2013

Bølle's moar<3

Aldrig - jeg skal ikke have en anden kvindes kjole på - tror hendes "karma" går videre i kjolen - og jeg vil ikke risikere hendes ulykke..

Anmeld

12. marts 2013

Stumpe27

wow den er da vildt flot hvad str er det?

Anmeld

12. marts 2013

MyLove E

Bølle's moar<3 skriver:

Aldrig - jeg skal ikke have en anden kvindes kjole på - tror hendes "karma" går videre i kjolen - og jeg vil ikke risikere hendes ulykke..

Jeg er stadig lykkelig gift:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.