Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Hej alle søde mødre.... jeg søger HJÆLP :-( Mom datter på 5 måneder spiser INGENTING. Hun har kun drukket 120 ml. i løbet af hele dagen. Og sådan har det været i 3 dage. Hvergang jeg har tilbudt hende mad græder hun. Vi var ved egen læge i dag og hun sendte os hjem igen. "Hun fejler ingen ting" Jaaaa det ved jeg godt men hun gider ikke at spise. Jeg er helt græde færdig!!! Er der nogen der har oplevet det før? Har prøvet at skifte MME har skiftet suttehoved. Har købt ny sutteflaske i dag. Men stadig gider hun ikke!! Hvor længe kan et barn på 5 måneder blive ved med ikke at spise :-(????

Jeg tænker det kan være 19 ugers tigerSpringet, ved dette kan de miste appetitten (den kommer selvfølgelig tilbage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Jeg tænker det kan være 19 ugers tigerSpringet, ved dette kan de miste appetitten (den kommer selvfølgelig tilbage)

Hvad er 19 ugers tiger spring?

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Tror lige jeg skulle vågne :-) Men der står ingenting om de vil miste deres appetit der står hun om udvikling.

Anmeld

12. marts 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Tror lige jeg skulle vågne :-) Men der står ingenting om de vil miste deres appetit der står hun om udvikling.

Nu kan jeg ikke lige finde linket... Men min datter har altid mistet appetiten ved tigerspring

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Nu kan jeg ikke lige finde linket... Men min datter har altid mistet appetiten ved tigerspring

I dag går det lidt bedre. Hun tager flasken men drikker kun 60 - 80 ml. Bedre end ingenting :-)

Anmeld

12. marts 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

I dag går det lidt bedre. Hun tager flasken men drikker kun 60 - 80 ml. Bedre end ingenting :-)

helt sikkert bedre. Det jeg gjorde med min datter, var at holde hende "stramt" til min krop og så synge... Så var det ligesom hun spiste bedre. fx- 10-20 ml. så kom flasken lige ud og så igen og sådan fortsatte det... til hun netop havde spist de der 60-80 ml.

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

helt sikkert bedre. Det jeg gjorde med min datter, var at holde hende "stramt" til min krop og så synge... Så var det ligesom hun spiste bedre. fx- 10-20 ml. så kom flasken lige ud og så igen og sådan fortsatte det... til hun netop havde spist de der 60-80 ml.

Min datter vil kun ligge og spise. Med en pude under hovedet. Har prøvet alt men hun vil ligge selv. Hvor gammel er din datter?

Anmeld

14. marts 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Min datter vil kun ligge og spise. Med en pude under hovedet. Har prøvet alt men hun vil ligge selv. Hvor gammel er din datter?

Hun er 4 år nu

Anmeld

14. marts 2013

EnGodMor

Din datter spiser det hun har behov for, så længe hun smiler og vil pludre, så mangler hun ikke mad

Du skal os passe på at du ikke pludselig lader alt handle om mad. Hvis din datter mærker at du fokuserer for meget på hendes mad/mælk, kan det os godt Gøre at hun nægter og spise, samt og tage flasken

Du kan eventuel Google    baby spiser næsten ingen mad  

Så dukker der en masse op om at det er helt normal

Giv lidt slip på det med og mælk, din datter skal nok melde sig selv når hun er sulten. Her har der tit Været perioder på en helt uge eller mere, hvor min søn os har spist maksimalt lidt, så barnet rolig, din datter skal nok spise når hun er stuen.

Så længe i0man følger sin vækstkurve. Så er det fint.

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

engodmor skriver:

Din datter spiser det hun har behov for, så længe hun smiler og vil pludre, så mangler hun ikke mad

Du skal os passe på at du ikke pludselig lader alt handle om mad. Hvis din datter mærker at du fokuserer for meget på hendes mad/mælk, kan det os godt Gøre at hun nægter og spise, samt og tage flasken

Du kan eventuel Google    baby spiser næsten ingen mad  

Så dukker der en masse op om at det er helt normal

Giv lidt slip på det med og mælk, din datter skal nok melde sig selv når hun er sulten. Her har der tit Været perioder på en helt uge eller mere, hvor min søn os har spist maksimalt lidt, så barnet rolig, din datter skal nok spise når hun er stuen.

Så længe i0man følger sin vækstkurve. Så er det fint.

Det er ikke første gang hun ikke gider spIse. Jeg tror bare jeg skal slappe merE af. vores SP siger også det er okay hun spiser lidt i perioder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.