Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Hej alle søde mødre.... jeg søger HJÆLP :-( Mom datter på 5 måneder spiser INGENTING. Hun har kun drukket 120 ml. i løbet af hele dagen. Og sådan har det været i 3 dage. Hvergang jeg har tilbudt hende mad græder hun. Vi var ved egen læge i dag og hun sendte os hjem igen. "Hun fejler ingen ting" Jaaaa det ved jeg godt men hun gider ikke at spise. Jeg er helt græde færdig!!! Er der nogen der har oplevet det før? Har prøvet at skifte MME har skiftet suttehoved. Har købt ny sutteflaske i dag. Men stadig gider hun ikke!! Hvor længe kan et barn på 5 måneder blive ved med ikke at spise :-(????

Har lægen kigget hende i halsen? Virker hun sløj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Hm har du mulighed for at få lidt i hende, når hun halvsover? Det er nogen gange det går lettere, når de ikke er helt vågne og bevidste på alt det, der sker omkring dem. Og/eller har du prøvet at give lidt i en kop - måske det kunne være lidt sjovt og interesant ?

Har prøvet når hun halv sover så drikker hun lidt også vågner hun og begynder at skrige :-(

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Har lægen kigget hende i halsen? Virker hun sløj?

Hun virker ikke sløj. Hun er virkelig glad og pjatter Smiler og griner. Høn græder ikke og virker heller ikke syg når man ser på hende. Lægen kiggede hende kun i øret.

Anmeld

11. marts 2013

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Hun virker ikke utilpas. Hun er altid glad og leger vender og drejer uden problem. Ved ikke om det kan være en tanD. Det virker ikke sådan når jeg tjekker efter. 

Oki. Og hun er ikke varm eller har anderledes bleer? Har hun lortebleer som altid?

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Oki. Og hun er ikke varm eller har anderledes bleer? Har hun lortebleer som altid?

Hendes bleer er våde men ikke som de plejer at være. Og igår havde en afføring men ikke i Dag.

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Hun virker ikke sløj. Hun er virkelig glad og pjatter Smiler og griner. Høn græder ikke og virker heller ikke syg når man ser på hende. Lægen kiggede hende kun i øret.

Underligt lægen ikke kiggede i halsen hvis der nu er noget der som genere hende? 

Havde selv som spæd en byld i halsen som min mor opdagede jeg ville ikke spise nemlig. Så kom på penicilin. 

Sørg for hun ihvertfaldet for væske nok! 

Anmeld

11. marts 2013

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Hendes bleer er våde men ikke som de plejer at være. Og igår havde en afføring men ikke i Dag.

Oki. De kan jo godt springe en dag over med afføring men hvis det ikke kommer kan det være hun har lidt forstoppelse. Som en anden skriver - bare sørg for væske. Det er hvad jeg har af viden :0) krydser for at hun snart indtager hvad hun skal.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Underligt lægen ikke kiggede i halsen hvis der nu er noget der som genere hende? 

Havde selv som spæd en byld i halsen som min mor opdagede jeg ville ikke spise nemlig. Så kom på penicilin. 

Sørg for hun ihvertfaldet for væske nok! 

I de 5 måneder har jeg indset at læger ikke kan bruges tiL noget de siger alt er normalt!!

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Oki. De kan jo godt springe en dag over med afføring men hvis det ikke kommer kan det være hun har lidt forstoppelse. Som en anden skriver - bare sørg for væske. Det er hvad jeg har af viden :0) krydser for at hun snart indtager hvad hun skal.

mange tak. Det håber jeg også :-( Det er så hårdt når ens lille prinsesse ikke spiser. Jeg er bare tude færdig hvergang hun ikke spiser :-(

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

Er hun måske omkring tigerspring, ved at få tænder eller bøvler med maven, har du prøvet en anden mme, evt supplere med syrnet som hjælper med maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.