hf på vuc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2008

Jan9e D

Hej Sanne

Jeg tog HF- enkeltfag på VUC, på sådanne en syg.pl. pakke, og jeg må sige at jeg nød virkelig at komme i skole og få optrænet nogle af de grå igen. Så jeg kan varmt anbefale det. Måske har din lokale VUC også sådanne en pæd. pakke. Undervisningen er konc omkring de i skal bruge i det vidre forløb på studiet. Hvilke fag skal du ha på HF?
Sidst og ikke mindst vil jeg lige sige at jeg syntes det er en rigtig god start inden man starter på studiet. Så go for it girl.

Knus Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

SaNiNa

http://www.ucl.dk/content/dk/grunduddannelse/padag og/om_padagoguddannelsen/optagelse

håber du kan åbne det... men ellers

dansk på A-niveau
engelsk på B- niveau
samfundsfag C- niveau
valgfrit fag C- niveau

Anmeld

17. marts 2008

rlyn

Jeg har taget halvdelen af min HF på VUC i Aalborg. Jeg kan selvfølgelig kun udtale mig om det sted, men jeg havde et par gode år der (tog den over 3 år, da jeg samtidig læste til dyre adfærds terapeut).

Held og lykke med det. Er sikker på det kun bliver en fordel for dig, at have det med på dit videre studie.

Knus
Rikke

Anmeld

17. marts 2008

Lise

Hej,

Jeg tog fire hf-enkeltfag på VUC i Aalborg - det var helt fint. Tog dog efter det ene år "alm. hf" på et gym., tror jeg savnede en klasse. Det havde intet med vuc at gøre... kender flere der har taget hf på vuc... hvad er du i tvivl om mht at tage hf på vuc?

Mvh Lise

Anmeld

18. marts 2008

SaNiNa

er ikke så meget itvivl vil bare gerne vide lidt mere om det og jeres erfaring med det...

Sanne

Anmeld

18. marts 2008

Lise

Jamen, så kan jeg sige at min erfaring er helt positiv :) Det var ligesom at tage alm. hf, bare man ikke tilhører én klasse... Men kvaliteten af undervisningen var den samme de to steder jeg har gået...

Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.