hf på vuc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

SaNiNa

er der nogen som har taget en hf på vuc før?

jeg overvejer det da jeg rigtig gerne vil uddannes til pædago men min social- og sundhedshjælper uddannelse er desværre ikke nok...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Honningblomst

Hvorfor er den ikke det.
Der hvor jeg læser der er mange der(desværre) er kommet ind kun med folkeskolen og endda en der gik ud af 7 kl.
Grunden til jeg skriver desværre, er at det er en fordel at have en gymnasiel udd. som grundlag, da opgaver og læsning af materialer er nemmere for dem der har det....
Så held og lykke med HF og udd.
Hvor vil du læse henne??
Knus..

Anmeld

17. marts 2008

SaNiNa

har haft skrevet til dem og de sagde en hf eller aas... hvis jeg ikke hvade en gymnasiel udd og de har jeg desværre ikke

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Det kommer så an på hvor i danmark du søger...men ved at reglerne vidst og desværre for dig, er lavet om pr. august 08. Der bliver alle ansøgere kvote et...men du kunne helt sikkert være kommet ind i feb eller sep, som jeg gjorde.*S*
Knus..

Anmeld

17. marts 2008

SaNiNa

ja så kommer nok til at skulle have de 4 hf fag...

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Held og lykke...du vil blive glad for at have de fag med i "baghånden"...:)

Anmeld

17. marts 2008

SaNiNa

ja tror jeg osse man kan jo altid få brug for dem...

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Du vil opdage at det virkelig hjælper dig at du får nogle fag...og reskaber til at skrive større opgaver osv.
Skal du så søge ind om et år??
Knus..

Anmeld

17. marts 2008

SaNiNa

ja... det regner med hvis jeg ikke får en stilling som pædagomedhjælper så vil jeg nok lige arbejde lidt... vi vil rigtig gerne købe hus og banken vil ikke låne os penge så så længe jeg kører som vikar...:(

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Ok..men måske det er neget godt at tage udd. inden man bliver alt for forvent med en god løn..*S*
Om ikke andet, så er der rig mulighed for at jobbe ved siden af studiet..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.