Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gædde/gitte skriver: for nogen år tilbage, glædede min bondske svigermor sig vildt til at skulle med sin datter og børnebørn ud og shoppe.... for de skulle i tøv te vos (tøj til os) ....................men det var nu toysRus
for nogen år tilbage, glædede min bondske svigermor sig vildt til at skulle med sin datter og børnebørn ud og shoppe.... for de skulle i tøv te vos (tøj til os) ....................men det var nu toysRus
Lusi skriver: Min x havde også familie i Sønderjylland og de mobbede mig SÅ meget, for jeg fattede vitterligt ikke en brik af, hvad de sagde
Min x havde også familie i Sønderjylland og de mobbede mig SÅ meget, for jeg fattede vitterligt ikke en brik af, hvad de sagde
Haha Det er der heller ikke mange af mine venner der gør Men når man er opvokset med sønderjysk familie, så giver det fint mening
Ka+Ma=Be skriver: Haha Det er der heller ikke mange af mine venner der gør Men når man er opvokset med sønderjysk familie, så giver det fint mening
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128