Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Jeg troede faktisk ikke det var så slemt mere, men jo jeg har det stadig Det opdagede jeg i morges da Elias var ved at få tøj på, og jeg syntes vi skulle til at gå videre med at lære kroppen at kende Så jeg viser ham knæet og siger det er dit knæ, går så videre op til låret og siger det er dit LÅR, hvor efter at Elias siger det "adder"Nej nej lille skat mor sagde LÅR og ikke LÅRT Upsi dupsi siger mor
Jeg troede faktisk ikke det var så slemt mere, men jo jeg har det stadig Det opdagede jeg i morges da Elias var ved at få tøj på, og jeg syntes vi skulle til at gå videre med at lære kroppen at kende Så jeg viser ham knæet og siger det er dit knæ, går så videre op til låret og siger det er dit LÅR, hvor efter at Elias siger det "adder"Nej nej lille skat mor sagde LÅR og ikke LÅRT Upsi dupsi siger mor
Hahaha!
Haha Jysk lyder mega sjovt Har selv familie i Sønderjylland og folk er sjovt nok aldrig i tvivl når jeg har været en tur dernede
Ka+Ma=Be skriver: Haha Jysk lyder mega sjovt Har selv familie i Sønderjylland og folk er sjovt nok aldrig i tvivl når jeg har været en tur dernede
Lusi skriver: Min x havde også familie i Sønderjylland og de mobbede mig SÅ meget, for jeg fattede vitterligt ikke en brik af, hvad de sagde
Min x havde også familie i Sønderjylland og de mobbede mig SÅ meget, for jeg fattede vitterligt ikke en brik af, hvad de sagde
jeg er et mixi mellem århusianer og vendelbo...... så uanset hvor jeg bevæger mig hen, så bliver jeg mobbet!
Hahahaha
gædde/gitte skriver: jeg er et mixi mellem århusianer og vendelbo...... så uanset hvor jeg bevæger mig hen, så bliver jeg mobbet!
michelledam skriver: Hahahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128