Ups Mor er hvis for Århusiansk:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
13 svar
16 synes godt om
11. marts 2013

MyLove E

Jeg troede faktisk ikke det var så slemt mere, men jo jeg har det stadig Det opdagede jeg i morges da Elias var ved at få tøj på, og jeg syntes vi skulle til at gå videre med at lære kroppen at kende
Så jeg viser ham knæet og siger det er dit knæ, går så videre op til låret og siger det er dit LÅR, hvor efter at Elias siger det "adder"

Nej nej lille skat mor sagde LÅR og ikke LÅRT

Upsi dupsi siger mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Team Putte

Tauf skriver:

Jeg troede faktisk ikke det var så slemt mere, men jo jeg har det stadig Det opdagede jeg i morges da Elias var ved at få tøj på, og jeg syntes vi skulle til at gå videre med at lære kroppen at kende
Så jeg viser ham knæet og siger det er dit knæ, går så videre op til låret og siger det er dit LÅR, hvor efter at Elias siger det "adder"

Upsi dupsi siger mor

Hahaha!

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Haha Jysk lyder mega sjovt Har selv familie i Sønderjylland og folk er sjovt nok aldrig i tvivl når jeg har været en tur dernede

Anmeld

11. marts 2013

Lusi

Ka+Ma=Be skriver:

Haha Jysk lyder mega sjovt Har selv familie i Sønderjylland og folk er sjovt nok aldrig i tvivl når jeg har været en tur dernede

Min x havde også familie i Sønderjylland og de mobbede mig SÅ meget, for jeg fattede vitterligt ikke en brik af, hvad de sagde

Anmeld

11. marts 2013

MyLove E

Lusi skriver:

Min x havde også familie i Sønderjylland og de mobbede mig SÅ meget, for jeg fattede vitterligt ikke en brik af, hvad de sagde

Ej dem forstår jeg heller ikke noget af:-)

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Upsi dupsi siger mor

jeg er et mixi mellem århusianer og vendelbo...... så uanset hvor jeg bevæger mig hen, så bliver jeg mobbet!

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Hahahaha 

Anmeld

11. marts 2013

MyLove E

gædde/gitte skriver:

jeg er et mixi mellem århusianer og vendelbo...... så uanset hvor jeg bevæger mig hen, så bliver jeg mobbet!

Er bange for Elias får det svært når han bliver stor. Jeg er Århusianer, min mand sjællænderne og vi bor i midtjylland:-):-):-)

Anmeld

11. marts 2013

Mother-love

Hahahaha

Anmeld

11. marts 2013

MyLove E

michelledam skriver:

Hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.