Har brug for jeres hjælp/mening :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

LRJ

Efter jeg tabte gik der total kluder i min cyklus, og der gik 5 mdr får det var normalt igen, plus to af månederne sprang jeg en ægløsning over :/
så det kan der sagtens være ved dig os, men for en sikkerheds skyld ring og få snakket med din læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Team Putte

miemus skriver:

Hej alle i søde mennesker herinde :-) 
Jeg er ny herinde 

Sagen er den at jeg blev gravid i oktober 2012, men tabte da jeg var 11+5 altså 2 dage før jul 2012. 

Min krop klarede hele aborten selv, og fik så min første menstruation efter, d. 1 februar 2013. Jeg blødte i 15 dage. 

Nu er det så sådan at jeg ikke har fået min menstruation som jeg jo skulle have haft d 1 marts. Jeg har testet hver dag i 6 dage nu? Og der er kun negative tests. 

Symptomer på evt graviditet : murren, og tydelige blodårer på babserne

Er der nogen som kan hjælpe mig med at regne ud, hvor lang tid jeg evt er henne?

Og er det muligt jeg evt er gravid? 
Hvor sent kan man evt teste positiv? Selvom negative tests? 
Og andre som har erfaringer med at blive hurtigt gravid efter abort? 

Undskyld min lange tråd, men håber at i vil tage jer tid til at svare mig :-) 
Har brug for jeres råd og erfaringer. 
Håber der er nogle der vil læse :-)

Knus og kram 
Babystøv til alle :-)

Tror det kommer meget an på hvilke tests man bruger og hvor hurtig ens krop er til at danne hormoner... Ville vente en uges tid endnu, selvom det er svært og så teste igen hvis mens stadig udebliver Kan du ik vente må du have fat i lægen  For babylykke til jer

Og velkommen til

Anmeld

11. marts 2013

miemus

Lone H. skriver:

Efter jeg tabte gik der total kluder i min cyklus, og der gik 5 mdr får det var normalt igen, plus to af månederne sprang jeg en ægløsning over :/
så det kan der sagtens være ved dig os, men for en sikkerheds skyld ring og få snakket med din læge

Tak for svar
Ja, jeg tror også jeg ringer til min læge

Knus

Anmeld

11. marts 2013

miemus

Team Putte skriver:

Tror det kommer meget an på hvilke tests man bruger og hvor hurtig ens krop er til at danne hormoner... Ville vente en uges tid endnu, selvom det er svært og så teste igen hvis mens stadig udebliver Kan du ik vente må du have fat i lægen  For babylykke til jer

Og velkommen til

Jeg bruger de der strimmel tests fra billige-teste.dk . 

Men jeg håber at jeg har heldet med mig 

Tak for svar

Anmeld

11. marts 2013

Annemette07

Hej! Jeg var udsat for noget lignende. Først i november 2012 fandt eg ud af jeg var gravid. Da jeg var lidt over 7 uger henne aborterede jeg. Det var den 4/12-12. Først den 10/1 første fik jeg menustration igen, altså 6 uger og 2 dage efter jeg aborterede. Jeg tog også test men der var ingen ting. Jeg kan så fortælle at jeg efterfølgende er blevet gravid igen men kun den ene menustration imellem. Jeg er nu 8+4. 

Håber det kunne "hjælpe" dig lidt. Min test blev først positiv da jeg var ca 5+? Henne. :-)

Anmeld

11. marts 2013

miemus

Annemette07 skriver:

Hej! Jeg var udsat for noget lignende. Først i november 2012 fandt eg ud af jeg var gravid. Da jeg var lidt over 7 uger henne aborterede jeg. Det var den 4/12-12. Først den 10/1 første fik jeg menustration igen, altså 6 uger og 2 dage efter jeg aborterede. Jeg tog også test men der var ingen ting. Jeg kan så fortælle at jeg efterfølgende er blevet gravid igen men kun den ene menustration imellem. Jeg er nu 8+4. 

Håber det kunne "hjælpe" dig lidt. Min test blev først positiv da jeg var ca 5+? Henne. :-)

Tusind tak for dit svar:-)
Det hjalp faktisk lidt. Jeg håber at jeg er ligeså heldig som dig:-)
Jeg føler mig faktisk gravid - men vil jo godt se de flotte 2 streger :-)

Knus til dig og tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

12. marts 2013

miemus

Hej alle sammen, som har skrevet )

Jeg har fået min mens nu, her efter 12 dage.
Så der har åbenbart været godt rod i min cyklus.

Sååå, ja.. vi må på den igen

Knus til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.