Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i søde mennesker herinde :-) Jeg er ny herinde Sagen er den at jeg blev gravid i oktober 2012, men tabte da jeg var 11+5 altså 2 dage før jul 2012. Min krop klarede hele aborten selv, og fik så min første menstruation efter, d. 1 februar 2013. Jeg blødte i 15 dage. Nu er det så sådan at jeg ikke har fået min menstruation som jeg jo skulle have haft d 1 marts. Jeg har testet hver dag i 6 dage nu? Og der er kun negative tests. Symptomer på evt graviditet : murren, og tydelige blodårer på babserne Er der nogen som kan hjælpe mig med at regne ud, hvor lang tid jeg evt er henne? Og er det muligt jeg evt er gravid? Hvor sent kan man evt teste positiv? Selvom negative tests? Og andre som har erfaringer med at blive hurtigt gravid efter abort? Undskyld min lange tråd, men håber at i vil tage jer tid til at svare mig :-) Har brug for jeres råd og erfaringer. Håber der er nogle der vil læse :-) Knus og kram Babystøv til alle :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
miemus skriver: Hej alle i søde mennesker herinde :-) Jeg er ny herinde Sagen er den at jeg blev gravid i oktober 2012, men tabte da jeg var 11+5 altså 2 dage før jul 2012. Min krop klarede hele aborten selv, og fik så min første menstruation efter, d. 1 februar 2013. Jeg blødte i 15 dage. Nu er det så sådan at jeg ikke har fået min menstruation som jeg jo skulle have haft d 1 marts. Jeg har testet hver dag i 6 dage nu? Og der er kun negative tests. Symptomer på evt graviditet : murren, og tydelige blodårer på babserne Er der nogen som kan hjælpe mig med at regne ud, hvor lang tid jeg evt er henne? Og er det muligt jeg evt er gravid? Hvor sent kan man evt teste positiv? Selvom negative tests? Og andre som har erfaringer med at blive hurtigt gravid efter abort? Undskyld min lange tråd, men håber at i vil tage jer tid til at svare mig :-) Har brug for jeres råd og erfaringer. Håber der er nogle der vil læse :-) Knus og kram Babystøv til alle :-)
Ville bare sige velkommen:-D
mortilelias:-) skriver: Ville bare sige velkommen:-D
Det var sødt af dig, tusind tak
miemus skriver: Det var sødt af dig, tusind tak
:-)
Det er meget svært at sige, da det tyder på der er kludder i din cyklus.
Det gør mig ondt at høre om dit tab Er du blevet fulgt med blodprøve, for at fastslå HCG er ude af kroppen?
esioul skriver: Det er meget svært at sige, da det tyder på der er kludder i din cyklus. Det gør mig ondt at høre om dit tab Er du blevet fulgt med blodprøve, for at fastslå HCG er ude af kroppen?
Ja jeg blev nemlig fuldt helt til HcG var på 0. Så det er meget mærkeligt.. Men det er utroligt, for jeg føler mig virkelig gravid
miemus skriver: Ja jeg blev nemlig fuldt helt til HcG var på 0. Så det er meget mærkeligt.. Men det er utroligt, for jeg føler mig virkelig gravid
Jeg synes du skal kontakte lægen og få taget en blodprøve, hvis ikke mens dukker og eller du står med en positiv test snart
esioul skriver: Jeg synes du skal kontakte lægen og få taget en blodprøve, hvis ikke mens dukker og eller du står med en positiv test snart
jeg siger mange tak for svar Det vil jeg gøre
MiichellaMalou skriver: Først velkommen til Hvis det var mig tror jeg at jeg ville vente og se tiden an selvom det er svært. Ellers ville jeg ringe og bestille tid hos lægen. for du får det svar du vil have
Først velkommen til Hvis det var mig tror jeg at jeg ville vente og se tiden an selvom det er svært. Ellers ville jeg ringe og bestille tid hos lægen. for du får det svar du vil have
Tusind tak Ja, du har nok ret. Jeg tror lige jeg venter en uge mere (uden at teste)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128