Roses lillebror i maven :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Line&Mike

Janne T. skriver:

Den går MEGA stærkt! Heldigvis lå han rigtigt Underligt nok synes jeg, at mit bækken har været meget bedre på det seneste. Man siger, at det oplever man gerne, når de stiller sig fast i bækkenet, men han står altså ikke fast, så det er lidt mystisk

Nå det var godt! Dygtig dreng 

Ja nemlig - det var da lidt sjovt, men super dejligt . Men det må du jo bare nyde. Også at du så ikke er så besværet i forhold til at være sammen med Rose 

Forresten, virkelig flot babyhule! Det glemte jeg lige at skrive før - den er bare så fin og rund, og sidder lige hvor den skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Krussedulle

Janne T. skriver:

Det er vist ikke meget jeg får skrevet herinde om graviditeten denne gang.. Så tænkte jeg lige ville skrive en lille update, hvis der overhovedet er nogen på på dette tidspunkt

Jeg har i dag ramt 36+5 og den lille bandit er fuldbåren på onsdag! VILDT! På en måde synes jeg det er gået SÅ stærkt, selvom jeg synes dagene snegler sig afsted lige nu. Men alligevel - kun 23 dage til termin!

Vores vægt mangler batteri, så ved ikke hvad jeg har taget på, men helt sikkert for meget  Jeg døjer ikke med væske overhovedet, så det er meget rart. Har stadig mine bækkengener, men dem har jeg lært at leve med, sådan er det jo bare

Jeg var til JM for 2 uger siden. Den lille fyr er stor som sin søster og blev skønnet til cirka 3 kilo 34+5. Min JM regner med, at han rammer cirka samme fødselsvægt som Rose (4240 gram).

Han lå i UK fra uge 28 (eller før) frem til uge 33/34, og til besøget 34+5 var hun rimelig sikker på han havde hovedet ned, men han stod meget højt og kunne stadig vende sig. Det skulle checkes ekstra grundigt efter ved næste besøg om en uge.

Men de sidste par dage har jeg været i tvivl, om ikke kan ligger skrå pga. den måde han føles i maven. Så ringede til JM-centeret i dag, og de ville gerne se mig i eftermiddag og mærke efter, fordi det ville være for sent at planlægge vendingsforsøg, hvis det først opdages på mandag, at han ligger forkert. Der er jeg nemlig 37+5, og han er et stort barn. Han ligger sikkert rigtigt nok, men better safe than sorry! Hun lagde især vægt på, at når han nu stod højt sidste gang, så var det nemt for ham at skifte stilling, så det skulle vi lige se efter..

Ellers alt vel.. Og her er maven i dag 36+5 - Min mave er mindre end den var med Rose.

Hvor er du bare smuk

Lillebror ser ud til at trives derinde
Håber at han ligger som han skal

Er altså dybt misundelig på din smukke mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.