Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
channie-g skriver: Selv om du skrive din mave er mindre end sidste gang synes jeg du har en dejlig stor mave, meget smukt :-)
Selv om du skrive din mave er mindre end sidste gang synes jeg du har en dejlig stor mave, meget smukt :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Sikke en flot babymave du render rundt med Bliver spændende at se hvordan lillebror ligger
Sikke en flot babymave du render rundt med Bliver spændende at se hvordan lillebror ligger
Dejlig Update og hvor ser du fin ud! Vh stine
StineW79 skriver: Dejlig Update og hvor ser du fin ud! Vh stine
Maja84 skriver: Du er sgu smuk, bliver så spændende med lillebror
Du er sgu smuk, bliver så spændende med lillebror
Janne T. skriver: Tak, hvor er du sød! Er også efterhånden ret spændt
Tak, hvor er du sød! Er også efterhånden ret spændt
Janne T. skriver: Tusind tak! Han lå rigtigt Og tillykke med NF!!
Tusind tak! Han lå rigtigt Og tillykke med NF!!
Ååårh hvor godt - og tak
Janne T. skriver: Tusind tak Ja, jeg er knap så aktiv denne gang som med Rose. Men det er nok en naturlig konsekvens af at have en tumling med krudt i røven, så er tid en fornøjelse, som man skal nyde! Haha! Han vendte heldigvis korrekt og er mindre end først antaget, så nu er jeg spændt
Tusind tak Ja, jeg er knap så aktiv denne gang som med Rose. Men det er nok en naturlig konsekvens af at have en tumling med krudt i røven, så er tid en fornøjelse, som man skal nyde! Haha! Han vendte heldigvis korrekt og er mindre end først antaget, så nu er jeg spændt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128