Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Må sige du virkelig bærer maven smukt :-)
held og lykke med fødslen - god arbejdslyst
banana3 skriver: Hvor er det dog spændene søde.. Jeg krydser for de snart kommer Held og lykke til jer
Hvor er det dog spændene søde.. Jeg krydser for de snart kommer Held og lykke til jer
Tak skal du have Der sker dog ingenting endnu
esioul skriver: Det er bare så spændende. Du er så sej, du skal nok klare det. Jeg sidder og hepper på dig indtil der kommer en update (gerne inden alt for mange dage) Sender en masse ve støv i din retning.
Det er bare så spændende.
Du er så sej, du skal nok klare det.
Jeg sidder og hepper på dig indtil der kommer en update (gerne inden alt for mange dage)
Sender en masse ve støv i din retning.
1000 tak søde!
Der sker ingenting endnu. Men vi er blevet indlagt fordi jeg havde mange plukkeveer. Skal have en pille igen om en time. for at den giver veer
Muhmi skriver: Oh gawd er det allerede i dag!? Hold nu op altså, jeg ville ellers gerne have set hvor stor du egentlig kunne have været blevet hvis du var gået til termin Men det tror jeg nu alligevel ikke du havde, for den er da faldet helt vildt Men iiih hvor er det dejligt at du lige snupper et par sidste billeder inden i skal ud af døren! Kan i have en super god fødsel, søde! Træk vejret, HUSK det! Det hjælper dig så meget... Nyd det og slap af når du kan, du skal bruge al din energi i dag! Og sender selvfølgelig tonsvis af ve-støv i din retning!
Oh gawd er det allerede i dag!?
Hold nu op altså, jeg ville ellers gerne have set hvor stor du egentlig kunne have været blevet hvis du var gået til termin
Men det tror jeg nu alligevel ikke du havde, for den er da faldet helt vildt Men iiih hvor er det dejligt at du lige snupper et par sidste billeder inden i skal ud af døren!
Kan i have en super god fødsel, søde! Træk vejret, HUSK det! Det hjælper dig så meget... Nyd det og slap af når du kan, du skal bruge al din energi i dag!
Og sender selvfølgelig tonsvis af ve-støv i din retning!
Tusind tak skal du have!
Ja det er vildt at det allerede er nu. Der er dog ikke kommet veer endnu, men har fået rigtig mange plukkeveer efter jeg har fået tabletterne. Skal have igen om en time. Håber de sætter fut i veerne
Ihhhh
Jeg er helt spændt på dine vegne
Så er de her jo inden længe
Held og lykke med det hele søde
HeidiØ skriver: Wow, har sagt det før og nu GØR JEG DET IGEN: ... SMUUUUUK mave! Det er bare helt vildt. Ej, tænk du skal sættes igang IDAG! Vildt! Held og lykke med det hele
Wow, har sagt det før og nu GØR JEG DET IGEN: ... SMUUUUUK mave! Det er bare helt vildt.
Ej, tænk du skal sættes igang IDAG! Vildt! Held og lykke med det hele
Skal have tabletter igen om en time. Håber de sætter mere fut i det
rikkeregnbue skriver: Du er jo kun lige blevet gravid? Som tiden dog flyver! Held og lykke!
Du er jo kun lige blevet gravid? Som tiden dog flyver!
Held og lykke!
Ja det går sindssygt stærkt!
1000 tak skal du have! Der er dog ikke rigtig sket noget endnu
Miss Church skriver: 1000 tak søde! Der sker ingenting endnu. Men vi er blevet indlagt fordi jeg havde mange plukkeveer. Skal have en pille igen om en time. for at den giver veer
Vildt spændende jo!
Glæder mig til at læse mere
God fødsel. Kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128