Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det i dag jeg skal sættes igang
Vi skal møde på obstetrisk ambulatorium kl. 9.15, hvor jeg skal undersøges og formentlig sættes igang med tabletter. Så er det spændende hvor lang tid der går, inden pigerne kigger ud til verden
Maven måler i dag 113 cm og vægten siger nu +13kg.
Vestøv modtages med kys-hånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Så er det i dag jeg skal sættes igang Vi skal møde på obstetrisk ambulatorium kl. 9.15, hvor jeg skal undersøges og formentlig sættes igang med tabletter. Så er det spændende hvor lang tid der går, inden pigerne kigger ud til verden Maven måler i dag 113 cm og vægten siger nu +13kg. Vestøv modtages med kys-hånd
Uh skal du føde dem selv:-D
BigHope13 skriver: Den er bare så smuk den mave, bliver helt mærkeligt ikke at se flere billeder af den, meen ja nu glæder alle sig vist også til at se billeder af to prinsesser i stedet.pøj pøj med igangsættelsen, håber der kommer fut i sagerne
Den er bare så smuk den mave, bliver helt mærkeligt ikke at se flere billeder af den, meen ja nu glæder alle sig vist også til at se billeder af to prinsesser i stedet.pøj pøj med igangsættelsen, håber der kommer fut i sagerne
Tusind tak skal du have!
Ja det er faktisk lidt underligt lige præcis
Mange tak! Det håber jeg også
mortilelias:-) skriver: Uh skal du føde dem selv:-D
Jeps
Miss Church skriver: Jeps
Held og lykke
mortilelias:-) skriver: Held og lykke
Mange tak!
Det er bare så spændende.
Du er så sej, du skal nok klare det.
Jeg sidder og hepper på dig indtil der kommer en update (gerne inden alt for mange dage)
Sender en masse ve støv i din retning.
Så er det i dag jeg skal sættes igang Vi skal møde på obstetrisk ambulatorium kl. 9.15, hvor jeg skal undersøges og formentlig sættes igang med tabletter. Så er det spændende hvor lang tid der går, inden pigerne kigger ud til verden Maven måler i dag 113 cm og vægten siger nu +13kg. Vestøv modtages med kys-hånd
Oh gawd er det allerede i dag!?
Hold nu op altså, jeg ville ellers gerne have set hvor stor du egentlig kunne have været blevet hvis du var gået til termin
Men det tror jeg nu alligevel ikke du havde, for den er da faldet helt vildt Men iiih hvor er det dejligt at du lige snupper et par sidste billeder inden i skal ud af døren!
Kan i have en super god fødsel, søde! Træk vejret, HUSK det! Det hjælper dig så meget... Nyd det og slap af når du kan, du skal bruge al din energi i dag!
Og sender selvfølgelig tonsvis af ve-støv i din retning!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128