Ih det går så stærkt ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Mca<3

finkedinke skriver:

Det er da netop essensen af de her grupper - smiler - at der både er plads til pral og tårer. Jeg er ihvertfald glad for at læse med, selv om jeg jeg ikke får skrevet så tit som jeg gerne ville.

Min sp fortalte i øvrigt at børn der har søskende ofte er hurtige motorisk fordi de spejler sig i de ældre søskende. Og for Claras vedkommende så er hun blevet rigtig glad forat ligge på maven fordi hun har opdaget at hun kan følge meget bedre med i det hele når hun ligger sådan.

Berith

Ja det er rigtigt at de bliver lidt hurtigere når de har større søskende , men mine børn er så store så han nok ikke kan spejle sig i dem  Dejligt hun er glad for at ligge på maven , det er de sjældent ,,,,

Du har ret i at dette forum er til at læsse glade og triste bemærkninger af i ,, dejligt vi har den mulighed ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Diana...

Ihh hvor er det bare skøn den lille charmetrold... Jeg glæder mig så meget til at møde ham og lidt dig 

Lucas har vendt et par gange fra mave til ryg men ikke omvendt og første gang han gjorde det grinte han så meget at jeg blev hel forskrækket ha ha men det er kun blevet til et par gange 

Knus til jer.

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ihh hvor er det bare skøn den lille charmetrold... Jeg glæder mig så meget til at møde ham og lidt dig 

Lucas har vendt et par gange fra mave til ryg men ikke omvendt og første gang han gjorde det grinte han så meget at jeg blev hel forskrækket ha ha men det er kun blevet til et par gange 

Knus til jer.

Ha ha altså så han syntes ligefrem det var sjovt ????   Hvor morsomt ,,,

Jeg glæder mig da også til at møde Lucas  He he ,,,,,   Kommer du også med ?????   Fnis

Anmeld

24. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja.. skriver:

Nej det tror jeg ikke er tilfældigt  Det gør Alex også , han er blevet utroligt bevist om sine hænder ,,

Ok. Dejligt - et skridt mere i udviklingen

Anmeld

24. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ok. Dejligt - et skridt mere i udviklingen

Ja det er et skridt mere ,, Han har længe dasket til tingene der hænger på hans skrå stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.