Ih det går så stærkt ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Mca<3

Jeg må altså være den irriterende mor og fortælle om min lille dygtige mus   Men det er jo det sådan et forum er til he he ,,

Han holder sit legetøj nu fuldstændigt og så ruller  han konstant fra mave til ryg,,    Lidt noget møg for han kan så slet ikke ligge på maven mere med mindre vi lægger en hånd på hans rumpe ... 

Weekenden brugte vi på at lære lillemanden at sove igen  Han har sovet alt alt for lidt i løbet af dagen , defor han har sovet så skidt om natten ...  
Så der blev kørt nogen ture med barnevognen .. Henrik var ude at gå lørdag morgen kl 5  Nu sover han nogle rigtigt gode lure ca hver 2-3 time og tænk så følger natte søvnen også med  Han sover fra 22 til 6-9 stykker men får dog mad 3 gange men meget hurtigt i løbet af natten ...   Hvordan går det med jeres små pus ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Mira0911

Ej hvor dejligt... Julie er 4½ mdr - Hun ruller ikke fra Mave til ryg endnu... Det har været tæt på et par gange.. Når hun ligger i sofaen, ruller hun fra mave til ryg - Men det er os fordi sædet er lidt skrå...

Anmeld

23. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Ej hvor dejligt... Julie er 4½ mdr - Hun ruller ikke fra Mave til ryg endnu... Det har været tæt på et par gange.. Når hun ligger i sofaen, ruller hun fra mave til ryg - Men det er os fordi sædet er lidt skrå...

Kan også se mine store unger var lidt længere tid om at lære det  Han virker meget vaks med sin krop ,, nu må¨vi se om det fortsætter ....  

Anmeld

23. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Hva med fra ryg til mave ??
Kan hun det ?? Alex har gjort det et par gange men er fuldstændigt stoppet med det igen ,,

Anmeld

23. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Hva med fra ryg til mave ??
Kan hun det ?? Alex har gjort det et par gange men er fuldstændigt stoppet med det igen ,,

Det har været tæt på.. Når hun ligger på tæppet, kan hun komme om på siden og ligge...

Anmeld

23. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Det har været tæt på.. Når hun ligger på tæppet, kan hun komme om på siden og ligge...

Det må også være den sværeste vej

Anmeld

23. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Det må også være den sværeste vej

Ja det tror jeg os det er...

Anmeld

23. juni 2009

finkedinke

Tanja.. skriver:

Jeg må altså være den irriterende mor og fortælle om min lille dygtige mus   Men det er jo det sådan et forum er til he he ,,

Han holder sit legetøj nu fuldstændigt og så ruller  han konstant fra mave til ryg,,   Lidt noget møg for han kan så slet ikke ligge på maven mere med mindre vi lægger en hånd på hans rumpe ... 

Weekenden brugte vi på at lære lillemanden at sove igen  Han har sovet alt alt for lidt i løbet af dagen , defor han har sovet så skidt om natten ...  
Så der blev kørt nogen ture med barnevognen .. Henrik var ude at gå lørdag morgen kl 5  Nu sover han nogle rigtigt gode lure ca hver 2-3 time og tænk så følger natte søvnen også med  Han sover fra 22 til 6-9 stykker men får dog mad 3 gange men meget hurtigt i løbet af natten ...   Hvordan går det med jeres små pus ???

Det er da netop essensen af de her grupper - smiler - at der både er plads til pral og tårer. Jeg er ihvertfald glad for at læse med, selv om jeg jeg ikke får skrevet så tit som jeg gerne ville.

Min sp fortalte i øvrigt at børn der har søskende ofte er hurtige motorisk fordi de spejler sig i de ældre søskende. Og for Claras vedkommende så er hun blevet rigtig glad forat ligge på maven fordi hun har opdaget at hun kan følge meget bedre med i det hele når hun ligger sådan.

Berith

Anmeld

23. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ih, det lyder bare skønt

Lina tager slet ikke tilløb til, at vende sig. Hun er ikke særlig vild med, at ligge på maven - men vi må jo træne, at hun kan løfte hoved (det kan hun godt, men ikke længere tid af gangen). Så hun kommer om på maven, at ligge hver gang, at hun er blevet puslet.

Hun er begyndt, at synes det er sjovt, at ligge på sit aktivitetstæppe og kigge på de ting der hænger. Hun dingler også til dem, men det tror jeg nu mere er tilfældigt

/ Katja - Lina 3 mdr. og Luka 20 mdr.

Anmeld

23. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ih, det lyder bare skønt

Lina tager slet ikke tilløb til, at vende sig. Hun er ikke særlig vild med, at ligge på maven - men vi må jo træne, at hun kan løfte hoved (det kan hun godt, men ikke længere tid af gangen). Så hun kommer om på maven, at ligge hver gang, at hun er blevet puslet.

Hun er begyndt, at synes det er sjovt, at ligge på sit aktivitetstæppe og kigge på de ting der hænger. Hun dingler også til dem, men det tror jeg nu mere er tilfældigt

/ Katja - Lina 3 mdr. og Luka 20 mdr.

Nej det tror jeg ikke er tilfældigt  Det gør Alex også , han er blevet utroligt bevist om sine hænder ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.