Juniorseng - igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Mikkelmusen

Jeg begynder at fortryde vi har skiftet til junior.

Hun er bare slet ikke til at lægge i seng. Hun står op af sengen og kommer ind i stuen lige så snart vi er gået. Og vi kan putte hende gang på gang og sige godnat osv, og hun bliver bare ved. Nogle dage tager det ½ time men andre dage (dem er der flest af) tager det flere timer før hun bliver for træt til at kravle ud af sengen.

Idag er ingen undtagelse, hun er først nu her kl 22 faldet i søvn (håber jeg). Jeg aner bare slet ikke hvordan vi skal gribe det an, for vi har prøvet at være konsekvente og vi har prøvet at putte og nusse osv. Intet fungerer.

Nu har det efterhånden stået på længe synes jeg. Hvad pokker synes i jeg skal gøre? Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

ivfmarie

Tilbage i tremmesengen?

Anmeld

23. juni 2009

Marco2

Ja hvorfor overhovedet skifte allerede nu?

Tilbage i tremmesengen...

Anmeld

23. juni 2009

Tikki

Altså......Iza har stadig tremmeseng. Hun bliver lagt kl. 19.30 og jerner rundt indtil kl. 22.00 pt. Hun griner, fjoller, synger, hopper, river billeder ned af væggen, smider med sutter og råber Mooooaaaaarrrrr. I morgen får hun en juniorseng og så bliver det nok endnu værre - tror det er en fase de er inde i øjeblikket. Hold ud - det går over.....regner jeg optimistisk med

Anmeld

23. juni 2009

Mikkelmusen

Jeg er bare bange for hun bliver endnu mere forvirret af at skifte tilbage. Det gik jo fint i starten, men nu er det bare en kamp.

Anmeld

23. juni 2009

Sweet1978

Vi skifter til juniorseng om ca. en måned mine forældre tager den med når de kommer til hendes fødselsdag. Vi har også vurdere fordele og ulemper. Men for os er det lige fedt for om hun hopper rundt med tremmesengen ( og det gør hun igår var hun kommet helt over til puslebordet og havde lavet rod ) eller stiger ud af juniorsengen det giver det samme resultat. Nogen uger lægger hun sig og andre som denne bliver kl. 21-22 stykker.

Vi har nu idag omindrettet værelset så alt det hun ikke skal pille ved er lukket væk, så vi ikke får flere hændelser som i aftes. "se dagbog"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.