Graviditetsmaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Kaufie

Fik I den - de der plamager af mørkere pletter i ansigtet???

Jeg gjorde - big time..... har desværre ikke lige billederne på denne pc...... Og nu, hvor jeg har brugt lidt tid i solen kommer de igen... Ikke helt så udpræget, men de er tydelige.

Nu har jeg så også tildens til fregner og modersmærker - min mor har flere og min mormors arme, hænder og ansigt var kronisk solbrændte (i pletter) - så jeg ved hvad jeg har at se frem til

Har jeg nogen lidelsesfælder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Anja

Jeg melder mig som lidelsesfælde !!

Jeg har mange fregner   - ja, de er sgu efterhånden overalt !! Der kommer flere år for år. Jeg har også flere steder pigmentforandringer, specielt i ansigtet, som er kommet som følge af graviditeterne. Generelt har min hud forandret sig meget efter jeg har været gravid. Jeg bliver MEGA hurtigt brun, jeg skal bare kigge på solen, så ligner jeg en, der har været en tur syd på. Jeg har altid haft okay let ved at få farve, men nu er det da helt vildt.

Jeg synes det er lidt træls, men lever okay med det.

Anmeld

22. juni 2009

ka li ja

nej gid det var så vel! min mor ser såan ud! og min mormor.
jeg lider bare af at være bleg og grisefarvet!!!
du blir i det mindste brun

Anmeld

22. juni 2009

Tynen

Anja skriver:

Jeg melder mig som lidelsesfælde !!

Jeg har mange fregner   - ja, de er sgu efterhånden overalt !! Der kommer flere år for år. Jeg har også flere steder pigmentforandringer, specielt i ansigtet, som er kommet som følge af graviditeterne. Generelt har min hud forandret sig meget efter jeg har været gravid. Jeg bliver MEGA hurtigt brun, jeg skal bare kigge på solen, så ligner jeg en, der har været en tur syd på. Jeg har altid haft okay let ved at få farve, men nu er det da helt vildt.

Jeg synes det er lidt træls, men lever okay med det.

Med undtagelse af at jeg IKKE og ALDRIG bliver brun mere efter jeg har været gravid, kan jeg nikke genkendende til ALT hvad du skriver!

Jeg er faktisk så nitte over det at jeg overvejer at gå til min læge og snakke om det..

Mine ben ligner noget der er løgn, har fået en kæmpe pigmentforandring på det ene lår, så det hele tiden ligner jeg har siddet som Den lille havfrue - Charming!
Det har resulteret i at jeg ikke har gået med shorts og nederdel siden sommeren 2006.
Desuden har jeg fået den mest grimme hud i ansigtet - også med pigmentforandringer, fregner, lede og dybe ar og mærker.. Arhmen.. Jeg er SÅ ked af det over det og kan slet ikke holde ud at se mig selv uden makeup

Så ja.. En gigantisk lidelsesfælde her!!

Anmeld

22. juni 2009

ivfmarie

Jeg har pigmentforandringer i ansigtet..  Det ses som en mørk plet over næsen og op i panden, og så bliver jeg aldrig brun under øjnene - jeg ligner én der har taget sol med solbriller på...

Det var helt galt under graviditeterne..  Men faktisk - nu jeg kommer til at tænke over det, så er det egentlig ikke så udtalt i år.. (endnu!!?) Men de er der - forandringerne...

Marie - hvis eneste råd er: PAS PÅ - brug solbeskyttelse, det er det eneste der kan holde det nede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.