Det første ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

LotteN

Selvom moderen ikke er helt tilfreds, så kom Lærkes første ord her til aften...

"far" - eller nok nærmere "vfaaaar"
så nu skal vi vidst i træningslejr, det skulle jo være mor der kom først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Leneur

LotteN skriver:

Selvom moderen ikke er helt tilfreds, så kom Lærkes første ord her til aften...

"far" - eller nok nærmere "vfaaaar"
så nu skal vi vidst i træningslejr, det skulle jo være mor der kom først

Det er nu meget normalt at børn siger far først, da de jo er i en slags symbiose med mor og derfor ikke ser mor som en person.... men dejligt at hun siger noget..... :-)

Anmeld

23. juni 2009

Bondepigen

Tillykke med hendes første ord.

Min datter sagde osse hendes første ord for 1½ uge siden, det blev så "hej", men det har vi osse sagt rigtig meget til hende...

Anmeld

23. juni 2009

Cris

Hved du hvad! Min søns første ord da han var 10 måndeder var næse!  Og så bold, og så vand, og så pappa, og så og så og så kom der mange! Han lærer meget hurtigt nye ord. Men det var et par måneder efter, da han sagde mamma til mig!!!! Min sbe sagde, at hendes dreng sagde mamma til hende, dan han var 8 måneder... Jeg ventede og ventede men det tog sin tid. Det er åbenbare sjovere at sige og bede om bolden end at sige mor! hahahahahaha!

Anmeld

23. juni 2009

A.

Cris skriver:

Hved du hvad! Min søns første ord da han var 10 måndeder var næse!  Og så bold, og så vand, og så pappa, og så og så og så kom der mange! Han lærer meget hurtigt nye ord. Men det var et par måneder efter, da han sagde mamma til mig!!!! Min sbe sagde, at hendes dreng sagde mamma til hende, dan han var 8 måneder... Jeg ventede og ventede men det tog sin tid. Det er åbenbare sjovere at sige og bede om bolden end at sige mor! hahahahahaha!

hehe hvor sjovt mathinus har også sagt næse som første ord da han var 10 mdr... bagefter var det prinsesse banan og døre

Anmeld

23. juni 2009

Mira0911

Hvor dejligt at hun er begyndt at sige lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.