Guldfiskens vej til verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

Frk-Lotusblomst

<3
Du er en lynføder smukke, og må sige du slægter din mor på.

Dejlige billeder!!! Han er jo så lækker den lille supermand!! Glæder mig til at møde ham. "Bonusmosters" lille pus!

Knus herfra.. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

mkb123

Kæmpe stort tillykke  hvor er han smuk og lækker!!! Og fedt du havde en dejlig fødsels 

kæmpe  herfra

Anmeld

10. marts 2013

4xGreve

M (: skriver:

Fødslen gik rigtig hurtigt. Havde det lidt underligt ved 16-tiden, så forsøgte at sove et par timer, og ca kl 18 får jeg milde lændesmerter i små "ture". Tænker, at det nok er plukkeveer. Ringer til FG kl 19, de beder mig se tiden an. Går en tur med min mor, og tager et brusebad kl 20. Smerterne bliver mere insisterende, men gør ikke rigtig ondt. Kl 20.30 ringer min mor til FG, som gerne vil have mig til tjek. Jeg syntes det vat lidt pjattet, og regnede bestemt med at skulle sendes hjem igen. Vi kører hjem og pakker tasken, og er ca kl 21 på fødegangen, hvor jeg bliver undersøgt: 7 cm åben!!

Bliver indlagt på en fødestue, og veerne begynder at bide. Omkring kl 22 får jeg akupunktur - 6 nåle i lænden, 1 i panden og 1 i hver hånd. Kl. 23 får jeg pressetrang og må presse med. Kl 23.10 tager JM vandet og piller nålene ud.. Lillemanden kommer til verden med et ordentlig skrig kl 23.24.
Jeg fik ingen bristninger, kun en lille overfladisk hudafskrabning. Han scorede 10-10-10 i apgar - mor er stolt!

Vi er nu indlagt på neonatal afd. fordi han pga sin lidt tidlige fødsel har ustabile blodsukre og er for træt til at sutte. Han får derfor mad på sonde som jeg malker ud, og får målt blodsukker hver 2. time.

Vi er trætte, men har det efter omstændighederne godt

Jeg kan desværre ikke finde ud af vende billederne på mobilen, men i skal da ikke snydes for spam af min lille fisk! <3

Åhh hvor han sød! Stort tillykke med ham til jer begge to! Og hils din mor herfra og sig tillykke med tiltlen som mormor 

Anmeld

10. marts 2013

Mink

Fødslen gik rigtig hurtigt. Havde det lidt underligt ved 16-tiden, så forsøgte at sove et par timer, og ca kl 18 får jeg milde lændesmerter i små "ture". Tænker, at det nok er plukkeveer. Ringer til FG kl 19, de beder mig se tiden an. Går en tur med min mor, og tager et brusebad kl 20. Smerterne bliver mere insisterende, men gør ikke rigtig ondt. Kl 20.30 ringer min mor til FG, som gerne vil have mig til tjek. Jeg syntes det vat lidt pjattet, og regnede bestemt med at skulle sendes hjem igen. Vi kører hjem og pakker tasken, og er ca kl 21 på fødegangen, hvor jeg bliver undersøgt: 7 cm åben!!

Bliver indlagt på en fødestue, og veerne begynder at bide. Omkring kl 22 får jeg akupunktur - 6 nåle i lænden, 1 i panden og 1 i hver hånd. Kl. 23 får jeg pressetrang og må presse med. Kl 23.10 tager JM vandet og piller nålene ud.. Lillemanden kommer til verden med et ordentlig skrig kl 23.24.
Jeg fik ingen bristninger, kun en lille overfladisk hudafskrabning. Han scorede 10-10-10 i apgar - mor er stolt!

Vi er nu indlagt på neonatal afd. fordi han pga sin lidt tidlige fødsel har ustabile blodsukre og er for træt til at sutte. Han får derfor mad på sonde som jeg malker ud, og får målt blodsukker hver 2. time.

Jeg kan desværre ikke finde ud af vende billederne på mobilen, men i skal da ikke snydes for spam af min lille fisk! <3

Kæmpe stort tillykke med lille Hjalte <3 Sikke et fint navn i har valgt  hvor er det bare dejligt at i alle har det godt under omstændighederne.. ! og hvor er du bare sej !  Havde godt nok heller ikke set den komme da du endda har haft overskud til at besvare mit triste oplæg torsdag sen eftermiddag...  

Anmeld

10. marts 2013

Nessie

Så ville han da godt nok lige ud og holde fødselsdag

Kæmpe tillykke med ham, han er rigtig skøn  (og har samme frisure som sin far )

Anmeld

11. marts 2013

HeidiØ

Wow, sikken en lynfødsel Stort tillykke med lille Hjalte, fantastisk navn og fantastiske billeder

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Årh hvor er han dog skøn, stort tillykke ham
På trods af for tidlig ankomst lyder det som en fantastisk fødsel

Anmeld

14. marts 2013

M (:

Elias2010<3 skriver:

Han er godt nok cute!

stort tillykke med ham smukke

Tusind tak - mit hjerte er også smeltet over ham! 

Anmeld

14. marts 2013

M (:

LMX skriver:

Wauw.. Den havde jeg ikke lige set komme allerede.. Stort tillykke med ham, han ser skøn ud.

Det var vi vist ingen, der havde.. Skanningen tidligere på dagen viste i hvert fald ingen tegn på SÅ snarlig fødsel! 

Anmeld

14. marts 2013

M (:

Miss Church skriver:

Endnu en gang kæmpe tillykke med ham smukke!   Hvor er han bare dejlig! 

Sikke en hurtig fødsel! Du er godt nok sej! Dejlig at høre, at i har det godt 

Tusind tak søde - håber din fødsel af pigerne er gået godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.