Hvordan startede jeres fødsel?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja det var hurtigt, så skal du vel også bare på fødegangen så snart du mærker fødselstegn denne gang 

Jep  Hehe.. Er lidt nervøs for hvor hurtig det går denne gang heldigvis bor vi kun 20-30 minutter fra sygehuset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Åh jeg har det på samme måde! Men der sker bare ingenting altså! 
Er max 1 cm åben.

Jeg har også rigtig ondt i skambenet. Tror der står et hoved og fylder rigtig meget! 

Lad os heppe på at vi snart går i fødsel alle sammen  

Lyder som en rigtig god idee   kunne være skønt at de snart ville komme til verden! 

Anmeld

9. marts 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Synes tit at man høre om at det begynder når man sover 

Mit vand gik 10 min efter vi sagde godnat kl 1.30

Anmeld

9. marts 2013

Aabye

Første gang fik jeg bare veer.. De startede stille og roligt og var regelmæssige lige fra start.. De kom så med kortere og kortere interval.. Fra aller første micro spænding kl 11 til han var ude gik der 4 timer og 56 minutter.. Altså var han ude 15.56..

Nr 2 startede med vandafgang dagen inden. Men der skete ikke en flyvende fis... Skulle dog tjekkes alligevel.. på sygehuset sagde de så at jeg skulle komme igen kl 8 om morgenen dagen efter hvis ikke der var sket noget i løbet af natten.. 
Kl 6.30 fik jeg den første ve.. og han blev så født en time og 20 minutter efter 

Anmeld

9. marts 2013

Mimic

Anonym skriver:

Hvordan startede jeres fødsel? 

Jeg har idag haft rigtig ondt hen over min lænd, samt haft en masse pluk veer og mens smerte.. Tænker lidt om det kan være tegn på at der er ved at ske noget?? 

sov på sofaen, den nat da det var alt for varmt i soveværelset, vågnede ved at der var en elastik der "sprang" og præcis kl. 03.00 gik vandet, kl 07.00 startede veerne, kl 8 var vi på fødegangen 5 cm åben og kl 11.18 er hun født så 4 timer og 18 min fra første ve og 8 timer fra vandet gik (første barn, 15 dage før tid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.