Hvordan startede jeres fødsel?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
24 svar
7 synes godt om
8. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvordan startede jeres fødsel? 

Jeg har idag haft rigtig ondt hen over min lænd, samt haft en masse pluk veer og mens smerte.. Tænker lidt om det kan være tegn på at der er ved at ske noget?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

lycly

Min fødsel startede med at jeg vågnede med sådan en underlig murren i underlivet. Var slet ikke i tvivl om at det var veer, for det var ikke en smerte jeg genkendte Havde hverken mens smerter eller plukveer (men det havde jeg generelt ikke under graviditeten) men den der murren tog langsomt til og omkring kl 16 bed de rigtig slemt. Kl 18.00 tog jeg på hospitalet og var 4 cm åben og kl 20.30 fødte jeg. Så der gik i alt 14 timer

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Min fødsel startede med at jeg vågnede med sådan en underlig murren i underlivet. Var slet ikke i tvivl om at det var veer, for det var ikke en smerte jeg genkendte Havde hverken mens smerter eller plukveer (men det havde jeg generelt ikke under graviditeten) men den der murren tog langsomt til og omkring kl 16 bed de rigtig slemt. Kl 18.00 tog jeg på hospitalet og var 4 cm åben og kl 20.30 fødte jeg. Så der gik i alt 14 timer

Synes tit at man høre om at det begynder når man sover 

Anmeld

8. marts 2013

Francisca

Anonym skriver:

Jeg har idag haft rigtig ondt hen over min lænd, samt haft en masse pluk veer og mens smerte.. Tænker lidt om det kan være tegn på at der er ved at ske noget?? 

jeg lå på sofaen og så film med kæresten da vandet pludselig gik. Halv time senere startede veerne så vi tog på hospitalet og der var jeg 7cm åben og kl.03.38 var hun født i alt 6 timer fra vandet gik 

Anmeld

8. marts 2013

Monski

Anonym skriver:

Jeg vågnede 05:14 med veer, og ligesom stort set alle andre var jeg ikke i tvivl jeg var på hospitalet 09:30 og jeg fødte 13:24

Anmeld

8. marts 2013

Aagaard

Jeg mærkede ingenting før første ve kl 4 om morgenen

Anmeld

8. marts 2013

mortilnoahogmelina

Første gang vågnede jeg kl 6 mm morgenen med en underligt mens smerte . Jeg fødte 01.39
Anden gang startede det med veer kl 17 . Fødte kl 22.47

Anmeld

8. marts 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Nøjagtig det samme her, hvor tæt på termin er du? jeg er 38+1

Jeg analysere også konstant min krop og de smerter der kommer, hehe. Men jeg er andengangs så jeg ved jo godt at det bare lige pludselig sker.. der behøver slet ikke vær optræk.. selvom det er dét man går og holder øje med 

Anmeld

8. marts 2013

Den lykkelige

Jeg mærkede intet.. pludselig midt om natten vågnede jeg ved at jeg kunne mærke jeg var våd.. rejste mig op og plask vandet gik.. men veerne gik først igan 20 timer efter.. 

Anmeld

8. marts 2013

CaWi

Slimproppen gik om aftenen inden jeg gik i seng. En halv time senere fik jeg mens lign smerter. Efter en times tid begyndte veerne så småt at nive lidt. Ialt tog det ca 15 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.